Re: van meer dan 120 uitgestoken druppels kan je.............
Ontzettend veel werk maar een superleuk resultaat! Je think is ook mooi, de oogjes zijn zo goed gelukt.
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » van meer dan 120 uitgestoken druppels kan je.............
Ontzettend veel werk maar een superleuk resultaat! Je think is ook mooi, de oogjes zijn zo goed gelukt.
Wauw, erg mooi gedaan!
WAUW Petra!!! Super mooi gemaakt!! (kan ik je inhuren voor deze week?? Moet ook een sesamstraattaart maken met zoveel mogelijk figuurtjes erop!! Vind dat jij dat prima kan
). Je Tink is ook erg mooi geworden! Heel mooi gepuzzeld.
wat kan jij toch goed puzzelen!!je heb dus niet voor niks gewonnen bij T&T!!!
Geweldig, helemaal super!
Geweldig die sesamstraat!!!
En je Tinkerbell is ook errug mooi gepuzzeld!
Wat een serie mooie taarten....tinkel vind ik geweldig!!!! 
Jeetje zeg wat een werk maar het ziet er waanzinnig uit hoor
sla hem ff op 
Wow, Lune; echt super! Levensecht -voor zover poopen levensecht kunnen zijn 
En Tinkerbell is ook geweldig!!!
wow wat een super taarten
O, Lune, wat zien ze er geweldig uit!!! Dat puzzelen wordt steeds meer jouw ding, zo netjes en strak en gelijkend!!! Die kleine purk is het allerliefste!!!
WAUW Petra!!! Super mooi gemaakt!! (kan ik je inhuren voor deze week?? Moet ook een sesamstraattaart maken met zoveel mogelijk figuurtjes erop!! Vind dat jij dat prima kan
tuurlijk, als jij nijntje boetseerd, monsterjam en een kart puzzelt....geen probleem......en je moet m komen halen 
Wauwie, alle drie helemaal geweldig. Wat een werk al die figuurtjes van Sesamstraat, maar wat goed gelukt, zeg. En als ik vragen mag: hoe heb je Ernie's haar "gecoiffeerd"? Zat al te kijken hoe je dat nou gedaan had, maar ik kom er maar niet achter.
En Tinkerbel vind ik ook waanzinnig mooi gedaan. Mooi gepuzzeld, leuk randje om het hart en de goudstof van haar toverstaf vind ik een heel leuk effect hebben.
Gewoon een dikke laag marsepein recht stuk als een soort psycho met een mesje erin gesneden
, niet netjes doen, maakt niet uit of er hapjes uit komen, en dat dan half rond om zijn hoofd neergeleged.
wow Lune, beauties zijn het!
Alledrie!
Fantastisch, wat zijn ze weer mooi!
Wat heb je gebruikt voor het goudstof van je mooie Tinktaart?
Fantastisch, wat zijn ze weer mooi!
Wat heb je gebruikt voor het goudstof van je mooie Tinktaart?
gewoon DE glitters van edible art, eerst in de lijm dopen, dan in de glitters en dan verven
Wow, die druppels, maar wat een leuk effect, ze zijn allemaal leuk!
Super!!!
oh wat een stel mooie taarten zeg! Sesamstraat vind ik super!!
Ze ziijn allemaal heel erg mooi. Pino is super!!
Wat een werk, maar wat zul je trots zijn geweest.
Echt gaaf!
Wat een werk zal dat zijn geweest. En dat je ze geteld hebt..... 
Maar het resultaat is echt fantastisch.
Kadohke schreef:WAUW Petra!!! Super mooi gemaakt!! (kan ik je inhuren voor deze week?? Moet ook een sesamstraattaart maken met zoveel mogelijk figuurtjes erop!! Vind dat jij dat prima kan
tuurlijk, als jij nijntje boetseerd, monsterjam en een kart puzzelt....geen probleem......en je moet m komen halen
Hmm......moeilijke keus...... 
Jammer dat je zo ver woont, had ik het best voor je gedaan in ruil voor sesamstraat 
WAUWIE!! Wat een prachtige taarten!! Super al die druppeltjes en dat daar pino uitvoortkomt
mooi resultaat!!
Vraagje, welke glitters van edible art heb je gebruikt? De eetbare (Edible Silk) of de niet eetbare die wel weer eetbaar zijn(Decorative Sparkles)
:D:D Deze van jou glitteren prachtig!!
Wat een mooie taarten. Allemaal even mooi afgewerkt. Super!
Groetjes,
Annette
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » van meer dan 120 uitgestoken druppels kan je.............