1

Onderwerp: Halloween cupcakes en koekjes

Voor het eerst dit jaar hebben we aan Halloween gedaan. Althans ik heb gebakken en mijn dochters zijn langs de bekenden in de straat geweest om 'snoep of je leven' te roepen.

Bij ons kwam niemand langs, dus zullen we alles zelf moeten opeten. Dat wordt groen in de wc van alle kleurstof, hah!

Cupcakes met butterscotchcallets:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-L3MXUBA4.jpg

De koekjes heb ik eerst gebakken en ongedecoreerd bewaard, want uit ervaring weet ik dan marsepein erop zorgt dat het koekje snel zacht wordt:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-66RLL47R.jpg

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

2

Re: Halloween cupcakes en koekjes

Dat ziet er leuk en griezelig uit!
Jammer dat niemand ze kwam 'opeisen'
Had je zoveel groene kleustof door het cakebeslag gebruikt dan?

Butterscotchcallets klinkt heerlijk!!! Waar heb je die vandaan als ik vragen mag?

3

Linus schreef:

Dat ziet er leuk en griezelig uit!
Jammer dat niemand ze kwam 'opeisen'
Had je zoveel groene kleustof door het cakebeslag gebruikt dan?

Butterscotchcallets klinkt heerlijk!!! Waar heb je die vandaan als ik vragen mag?

Nee, er zat helemaal geen groene kleurstof in, maar van veel kleurstoffen, zoals oranje, zwart, blauw enzo, krijg je behoorlijk groene poep. En door veel suiker ook, dus dat is dubbelop...

De callets heb ik van Nestle uit amerika. Daar hebben ze niet alleen wit melk en puur, maar ook butterscotch en peanutbutter (die vind ik echt niet lekker, maar veel amerikanen vinden de combinatie chocolade en peanutbutter lekker).
Geen idee of ze hier ook te krijgen zijn.

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

4

Oops... lekker blond van mij ;-) Ik nam het heel letterlijk en dacht dat je, in het kader van extra griezelige cakejes!- echt kleurstof door het beslag had gedaan...

Ik ben STAPELDOL op butterscotch, dus pech voor mij dat je 'm helemaal uit Amerika hebt ;-)  Pindakaas spreekt mij ook niet zo aan, daar mis ik dus ook niks aan ;-)

heel mooi allemaal!!!

keep on dreaming...
mijn website www.sweetdreamscakes.nl ook voor workshops in zwijndrecht

6

Heel mooi gemaakt zeg!

7

Vind het er allemaal super uit zien!!