Re: mijn aller aller allereerste barbietaart, may I present to you.....
mooi... die mouwen zijn echt heel leuk gedaan...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn aller aller allereerste barbietaart, may I present to you.....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
mooi... die mouwen zijn echt heel leuk gedaan...
Supermooi!!!
Damn dat heb ik gemist gisteren op je hyves. Nu snap ik Gerlinde haar www 
Je eerste prinses is een plaatje geworden!!
wauw, schitterend!
tja An, je bent ook niet meer de snelste he
ach, jij hebt toch ook geen meisjes dusehhhh..... what ever. zla ik voor jou dan ook een keertje een taartje maken dan?
of gaan we er samen eentje maken weer, maar dan een echte????
Laten we binnenkort maar weer eens wat gaan proberen. We kunnen die icing die ik heb gehad bij T&T wel eens samen uitproberen!!
mmm Ik kan je niet vinden op hyves via de zoekmachine.
Kun je misschien van jouw pagina de link doorsturen?
Barbie ziet er GEWELDIG uit!
zo die is ook weer super,een waar kunstwerk weer en voor de verloting was het iets te ver weg haha.
groetjes Carla
Ze is prachtig, heel mooi gedaan. 
H
Ik heb een paar barbies gemaakt en zit dan te klungelen met tulbandvormen omdat ik de vorm van de wondermold niet mooi vind.
Nu lees ik dat jij de magic mold hebt gebruikt, ik vind je snow princess er geweldig uitzien, mooi figuurtje (lijntje) ook!

Nu borrelen er wel twee vragen bij mij op: ten eerste: past er een echte barbie in? Of krijg je daardoor dat verschil van 1,5 cm waar je het over hebt?
ten tweede: hoe krijg je het gat door het biscuit waar je de barbie insteekt?
(Ik heb dat eens met een appelboor geprobeerd, maar dat was geen succes)
de magic mold is iets hoger dan de wondermold. die ik hierin heb zitten is een complete barbie van de action. en idd. ik had nog 1,5 cm te overbruggen. ik heb de taart eerst (horizontaal) door de midden gesneden en dan elke laag in 3 lagen zoals ik met mijn gewone taarten ook altijd doe. ik heb bij de sligro van die rondjes gekocht welke ook vaak voor het uitsteken voor de CC gebruikt worden(zitten geloof ik met 14 maten in een doosje. uit elke laag haal ik met die rondjes precies uit het midden een gat en dan vul ik 3 lagen zoals gewend. dan leg ik er een taartkarton tussen met ook zo'n gat in het midden en vervolgens vul ik weer 3 lagen. dat afsmeren en ff in de koeling. dan bekleed ik de taart. in dit geval met lichtblauw en prik de barbie er van boven geheel er doorheen. een stuk heupen was nu nog zichtbaar en dat heb ik gewoon schuin geboetseerd met fondant in mijn geval en dan over die naad de draperie
Heey dat is een duidelijk verhaal!
Bedankt! Nou kan ik het misschien ook eens.....??
Geweldig wat een uitleg! Bedankt!!
Ik denk dat ik dan toch maar eens een keer die magic mold ga kopen!
Dan kun je de opening dus ook zo klein mogelijk houden, ik heb nu dat de barbie te veel beweging heeft binnen in de tulband, en dat werkt ook niet zo fijn.
Het is me nu helemaal duidelijk!;)
Hoi hoi
ze is prachtig....Wat ik doe is met de wondermold wat meer beslag en op hogen met bakpapier..dan wordt de jurk wat hoger en heb je niet zo'n grote overgang..Ik gebruik ook barbie's van de zeeman en action..en boor ze in het geheel in de taart..
Ik vind dat bij mijn barbietaarten de overgang jurk -barbie ook natuurlijk is...soms zie je ze in niet de juiste verhouding....
heb er gisteren 1 geplaatst (prinses voor sam) mocht je willen kijken...je hebt nog wel een kleine overgang maar meestal nog geen centimeter en dat is prima weg te werken met design van de jurk..
Hoe maak je de lijfjes zooooooo mooi...en lopen ze achter ook door??? maak je een patroontje eerst van papier ook???
Ik vind je dames parachtig hoor!!
heel mooi!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn aller aller allereerste barbietaart, may I present to you.....