26 Laatst bewerkt door Esm (29-08-2009 13:03)

Re: taartdozen?

Johanna schreef:

www.moonenpackaging.com is denk ik wat je bedoeld?

Ik vindt het niet echt een heel duidelijke site.

Ja sorry allemaal, bovenstaande is wat ik bedoel. Het is idd niet zo'n duidelijke site, maar na even zoeken vindt je heel veel dozen met verschillende afmetingen en hoogten.. En je moet idd een bedrijf hebben met KvK nummer om te bestellen.

Bij maakjetaart.nl heb je idd ook zwanenhalsdozen, maar die zijn echt belachelijk duur.

Neem s een kijkje op mijn site! www.esmeebakthetwel.nl

27

kaatjetaatje schreef:

moonen is niet voor particulieren, forda wel ;)

Klopt, maar Forda heeft maar heel weinig keus qua formaat.

Zou iemand met mij willen delen? Ik zou graag wat dozen van 25x25x10 cm willen bestellen. Ik heb een kvk-nummer. Maar 100 dozen is echt te veel voor mij. Misschien 2x 50 pp, of 4 x 25 stuks?

De prijs ligt rond de

Neem s een kijkje op mijn site! www.esmeebakthetwel.nl

28

Ik ben ook op zoek in omgeving Emmen. Waar kopen de meiden dit hier in de omgeving zitten de dozen?

29

Esmee, ik wil wel meedoen, kan ze bij je komen ophalen, zitten we ook niet met verzendkosten :). Van 25x25 wil ik er wel 25 hebben. Mocht jij ook interesse hebben in 20x20 dozen ben ik helemaal happy, want die gebruik ik nog meer, dus ook daar zou ik er wel 20 of 30 van willen....

Groetjes, Conny

30

Esmee, ik weet niet of je ze ondertussen al hebt gehaald, maar anders heb ik nog wel interessen in een aantal dozen. 25x25 en eigenlijk ook 30x30 cm.
Ik was zelf ook al aan het rondneuzen. Mail me anders even om e.e.a. kort te spreken en wat de mogelijkheden zijn. Ik kan de dozen evt. bij je komen ophalen.

Bakgroetjes van Marinka!

31 Laatst bewerkt door Spices (06-10-2009 14:58)

Ik heb ook 30x30 en 34x34 gekocht bij de Sligro maar ik gebruik ze heel weinig dus als iemand een paar wil over kopen laat het me weten

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

32

Ik heb laatst dozen besteld via www.twepa.nl: zwanehalsdozen van 34x34x8, dozen met deksel van 25x25x8 en dozen met deksel van 26x20x8. Het zijn gewone witte dozen zonder venster, maar die kun je heel goed opleuken.
Sommige formaten gaan per stuk, andere per 50 of 100. Even goed zoeken, ze hebben heel veel. Je kunt er gewoon als particulier inkopen en ik heb zelfs geen verzendkosten betaald!

33

bij ons koop ik ze voor 25 cent bij de hema en plak er een stickertje op

mooi en goedkoop

34

heb ze ook bij de hema vandaan, de ene verkoopster wou ze voor niks meegeven (zutphen)en de andere stak daar een stokje voor maar ik betaalde graag 25 cent voor een doos en mocht er dan  6 meenemen.
Maar bij een ander filiaal keken ze me aan of ik gek geworden was, hoe kwam ik erbij dat hun die dozen zouden verkopen.(in warnsveld)

35

Bij lies d'r cakeshop hebben ze ze ook

Tel wat je hebt en NIET wat je mist!
http://www.taartvandaphne.webklik.nl

36

Ik heb vandaag taartdozen van 25x25x8 (deksel er aan vast), lichtbruin karton bij de AVEVE gekocht. 5 st 3,63euro.