1

Onderwerp: Nieuwe/andere website..

Ik heb sinds gisteren een gratis website (voor een maand lang) geprobeerd bij 123website en ik wilde jullie het resultaat laten zien. Je kunt het verschil ook zien met mijn website bij freewebs.com
Aangezien ik het bij freewebs allemaal niet zo handig en leuk vond wou ik wat anders proberen. Deze is straks niet helemaal gratis, maar ik vind de opstelling van de foto's en zo veel beter dan bij freewebs. Je kunt ze ook vergroten en een diashow bekijken. En ook voor mij veel handiger om te maken ;)

Jullie kunnen kijken op www.123website.nl/taartvanrenate
En vergelijken kun je dan met mijn adres bij freewebs (die staat hieronder wel)

Is het denken jullie handig om zomaar je website te veranderen? Het is niet dat ik zoveel 'vaste' klanten of zo heb. En op mijn hyvespagina kan ik zo de link veranderen, Alleen nieuwe visitekaartjes moet ik dan laten maken.

Ik vind hem in ieder geval zo veel leuker :Y

Re: Nieuwe/andere website..

ik ga binnenkort ook van website veranderen, naar een gewone .nl website. Ben te lui om er hard aan te werken en ik heb nog eeen heeeeeeleboel visitekaartjes! hihi

maar goed, die foto's is waar jij je aanstoorde bij freewebs? want ik vind mijn fotoindeling bij freewebs wel handig, maar is inderdaad heel anders dan bij jouw freewebs. en deze kun je ook vergroten, kijk maar eens.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Ik vind freewebs zelf eigelijk wel heel handig.
Wat ik alleen mis, of ik vind t gewoon niet. is dat je in je pagina's geen onderverdeling kan maken.
Jij hebt bij je nieuwe site dat als je album klikt, dat er een rijtje komt met sub catogerien. Dat zou ik ook wel willen bij freewebs.

4

Al dan niet nieuwe websites horen tegenwoordig in het WWW.

[MOVE] --> die kant op :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

Joyce84 schreef:

Wat ik alleen mis, of ik vind t gewoon niet. is dat je in je pagina's geen onderverdeling kan maken.
Jij hebt bij je nieuwe site dat als je album klikt, dat er een rijtje komt met sub catogerien. Dat zou ik ook wel willen bij freewebs.

ik heb wel een onderverdeling, alleen niet zoals renate nu op haar site heeft met met albums. op mijn nieuwe website heb ik ook zo;n onderverdeling in een rijtje

Marianne schreef:

Al dan niet nieuwe websites horen tegenwoordig in het WWW.

[MOVE] --> die kant op :)

ooo wat dom dat dat kwartje niet bij mij viel!! :+

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

tipsytaartje schreef:
Joyce84 schreef:

ik heb wel een onderverdeling, alleen niet zoals renate nu op haar site heeft met met albums. op mijn nieuwe website heb ik ook zo;n onderverdeling in een rijtje

Ben benieuwd na je nieuwe site!!
Ik heb de onderverdeling idd zoiets als jou alleen bij mijn lay out heb ik t bovenin staan.
Als beginnend bakster is t freewebs helemaal prima. t word met name gebruikt voor familie en bekenden en dat wil ik voorlopig zo houden.

7 Laatst bewerkt door Renate78 (01-11-2009 11:41)

Het komt misschien ook gewoon doordat freewebs in het engels is. Toen ik de website maakte was dat op mijn oude laptop.
Nu op mijn nieuwe laptop kreeg ik ineens de vertaling naar het nederlands van google, als ik dat toen had gehad was het misschien makkelijker!

Misschien moet ik er nog even naar kijken nu ik de vertaling wel heb, maar al met al vind mijn website op 123 er nu wel leuker uit zien!

[edit] na lang prutsen toch mijn website op freewebs veranderd. Had nu door hoe ik de foto's in een gallerij kon plaatsen zodat je ze ook kan vergroten en in een slideshow kan bekijken! Nu gelukt dus :Y
Toch leuk om ermee bezig te zijn.