Re: Hello Mister Tree!!
Heel erg mooi!!
Mijn website: www.cakesenzo.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Hello Mister Tree!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heel erg mooi!!
ik wil um ook nog es maken. Die van jou is super gelukt!
1 of 2 dummy's ?
Het zijn 2 dummies (elk 10cm hoog!),maar die zijn wel al in topsy vormgesneden (door Ria
)
o-o-oh, wat leuk! Dat muisje uit die mond, prachtig! En dat konijnenkontje dat omhoog steekt, ook al zo leuk!
Heb net effe op de site van constance rondgeneusd, was zwaar onder de indruk!
*)
Hij is super leuk! En ik weet uit ervaring dat het ook nog super gezellig is bij Constance! Daarom ga ik in december lekker nog een keertje 
Wat een fantastische taart! Heel erg mooi.
deze had ik gemist zeg! wat is die gaaaaaaaaaaaaaaf!!!!
Leuk hoor 
Wat een gave dummie zeg! Al die leuke kleine boetseersel-beestjes er bij! Helemaal te gek!
Geweldig!!!!
OOOh ik vind m nog steds zoooo leuk geworden he!! En hoe hard ik ook smeekte.... Tamara wilde hem niet bij me laten staan helaas!! 
Hihi!
Ik heb ook nog heel veel leuke reacties over de mail gekregen Tamara!
Ik denk er sterk over om volgend jaar een dergelijk soort boom op te nemen in mijn programma. Maar dan wel anders natuurlijk! Niet deze Van DB. Gewoon een mysterieuze gezellige droomboom...
Jullie hadden gewoon ook zo veel plezier tijdens het maken!
En dan ook nog de geweldige ingeving van Ria (Ricake) met die super dummies! helemaal TOP!!
Ik ben trots op jullie!
Heel mooi....
Super leuk!
OOOh ik vind m nog steds zoooo leuk geworden he!! En hoe hard ik ook smeekte.... Tamara wilde hem niet bij me laten staan helaas!!
Hihi!
Ik heb ook nog heel veel leuke reacties over de mail gekregen Tamara!
Ik denk er sterk over om volgend jaar een dergelijk soort boom op te nemen in mijn programma. Maar dan wel anders natuurlijk! Niet deze Van DB. Gewoon een mysterieuze gezellige droomboom...
Jullie hadden gewoon ook zo veel plezier tijdens het maken!En dan ook nog de geweldige ingeving van Ria (Ricake) met die super dummies! helemaal TOP!!
Ik ben trots op jullie!
Ik mocht alle drie de bomen bewonderen
en oh, wat zijn ze gaaf geworden. 
Vind het super dat het ideetje met de dummies goed is uitgepakt 
Maar uiteraard wel met een goeie "juf"
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Hello Mister Tree!!