Onderwerp: Indonesie (hier is -ie Adrienne) en kleurrijk
M'n zwager wilde graag een Indonesi
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Indonesie (hier is -ie Adrienne) en kleurrijk
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
M'n zwager wilde graag een Indonesi
Wauw Mascha, de wajangtaart is bijzonder mooi. En zo met dat geel in licht en donker en met die bloemen, echt Indisch, hoor. De paisleyvorm is er ook erg mooi bij.
En je striktaart vind ik ook prachtig. Vrolijk gekleurd en ook deze vorm helemaal mooi.
P.S. Hoe heb je de Bali-bloemen gemaakt?
Ohhhh wat een leuke taarten maar vooral de eerste zeg....wat heb je dat mooi gedaan!!!
beide taarten ergggg mooi!
geweldig die kleuren!!
Ik had toevallig het onderwerp gevolgd in de andere rubriek over de indonesietaart. Heel mooi geworden.
Wow, Mascha, die is echt prachtig geworden!!! Toch de wajang dus
Echt heel mooi, met die verlopende kleuren, echt een "Indonesia-feel" 
En die vrolijke strik vind ik ook gaaf, ga ik onthouden 
Oh, geweldig, die wajangpop!! Heel mooi!! Mooie taartvorm heb je hier ook voor gebruikt!
Je striktaart is heel vrolijk en fris!
oh, die indonesische taart is helemaal mn stijl....erg mooi!alle details prachtig!
Mooi!!!! En je hangmatje ... geweldig!
Prachtige indonesische taart
Erg mooi met die kleuren!
Wauw! Ik hou ook niet van die wajang-dingen, maar je hebt er iets moois van gemaakt zeg!
Die met de sterren is ook leuk! Welke kleuren heb je gebruikt?
ik vind hem prachtig en erg orgineel!!!
en zoals gewoonlijk super afgewerkt!!
Super die Wajang taart!!!!!!!
P.S. Hoe heb je de Bali-bloemen gemaakt?
Ik heb ze gemaakt door 5 blaadjes uit te steken (van een Wilton set, was wel de goede vorm) en dan een nerfje er in te drukken, en dan moet je even priegelen omdat er steeds een blaadje op moet liggen, en de laatste moet er dan dus onder komen, en dan in een vormpje drogen.
Op het laatst nog met geel dust aan de slag 
Mooi!!!! En je hangmatje ... geweldig
Ja, er moest ook iets op wat ik wel leuk vond

Welke kleuren heb je gebruikt?
Het zijn de electric colours van Americolor 
Waauw, beide heel erg mooi!
wat stijlvol! Mooi en ook die echte Indonesische bloemen erbij.. ik ruik ze gewoon bijna!!
Heel sfeervol, juiste kleur hiervoor, knap ontwerp!
Je striktaart is lekker vrolijk.
heel mooi zeg
heel erg mooi gelukt!
Ik vind 'm heel gaaf hoor, de wajang pop! Super kleurgebruik, echt indonesisch! Mooie bloemen ook, ga ik onthouden!
En het ff tussendoor taartje is ook leuk, mooie kleurtjes! Die mat ga ik ook maar op mijn verlanglijstje zetten 
Groetjes, Jos
Wauw Mascha de indonesie taart is echt heel erg gaaf!!!! Mooie kleur en gave bloemen. De fleurige strik is ook erg leuk.
Ben ook geen fan van die poppen (maar meer vanwege de betekenis die ze hebben...) maar je hebt er een heeeel mooi taartje van gemaakt zo met dat silhouet en al die stijlvolle details. Petje af!
Ik vind hem hartstikke leuk!! Mijn (indische) schoonmoeder zou hem helemaal geweldig vinden die heeft ook een paar van die poppen in de huiskamer 
Dus deze ga ik onthouden
By the way, ga je zo ff mailen
Een hele mooie taart. Prachtige wajang. Het komt ook allemaal erg mooi uit met de bakvorm!! Extra speciaal effect.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Indonesie (hier is -ie Adrienne) en kleurrijk