Onderwerp: M&M's gezocht...of iets wat erop lijkt.....
Ik ben op zoek naar m&m's of een soortgelijk alternatief die je mee kunt bakken in bijvoorbeeld koekjes. Of zou dat ook met de "gewone" m&m's kunnen??
Weet iemand raad????
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » M&M's gezocht...of iets wat erop lijkt.....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ben op zoek naar m&m's of een soortgelijk alternatief die je mee kunt bakken in bijvoorbeeld koekjes. Of zou dat ook met de "gewone" m&m's kunnen??
Weet iemand raad????
Ik denk dat ze smelten zowel de suiker die er omheen zit als de chocolade erin.
Maar je kan het altijd proberen.
Ik heb deze week nog koekjes gebakken die de kinderen versierd hadden met smarties. De kleuren werden wat vager, maar verder bleven ze gewoon goed; ze smolten niet!
Ik heb vorige week ook koekjes gebakken met m'n zoontje. Versierd met smarties (mini's), niet gesmolten, niet vervaagd, wel errug lekker!!
Succes! Minke
met m&m`s gaat ook prima, verkleuren niet echt en smelten ook niet. C1000 en Aldi hebben neppers en die doen het prima!
Ik heb laatst m&m's meegebakken met de cupcakes, kleur was iets uitgelopen maar de m&m's hebben hun vorm wel behouden!
gaat prima hoor met m&m's
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » M&M's gezocht...of iets wat erop lijkt.....