Onderwerp: Wie kan mij aan inspiratie helpen voor een PIP-STUDIO taart??
Via google vind ik niet zoveel voorbeelden, maar vele van jullie hebben ongetwijfeld wel eens iets gedecoreerd in deze stijl:
So please help me out!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Wie kan mij aan inspiratie helpen voor een PIP-STUDIO taart??
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Via google vind ik niet zoveel voorbeelden, maar vele van jullie hebben ongetwijfeld wel eens iets gedecoreerd in deze stijl:
So please help me out!
Misschien kun je de zoekfunctie hierboven in de balk gebruiken??? Dan kom je vast veel inspiratie tegen. Succes!!
Ik heb deze laatst gemaakt... Misschien heb je er iets aan. VOnd hem wel pipperig...
Mijn piptaart:
Maar als je even zoekt op *pip* en alleen de Taartenparade of de Bruids- en Stapeltaarten selecteert, krijg je zeker inspiratie hoor
Mijn piptaart:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-EOEPSP8F.jpg
Maar als je even zoekt op *pip* en alleen de Taartenparade of de Bruids- en Stapeltaarten selecteert, krijg je zeker inspiratie hoor
Welke uitsteker is dat kleine bloemetje? en die rode randjes bovenaan de taart?
Groetjes Jesni
Ooh super! Ik kende die zoekfunctie helemaal niet dus hartstikke bedankt voor de tip!!
Marianne schreef:Mijn piptaart:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-EOEPSP8F.jpg
Welke uitsteker is dat kleine bloemetje? en die rode randjes bovenaan de taart?
Groetjes Jesni
Dat rode bloemetje? Da's een gewoon blossompje, van deze set denk ik, maar kan ook de kleinste van deze zijn.
Het rode randje is uit deze straight frill cutter set en dan met een spuitmondje (ik denk #4 of zo) rondjes uitgestoken.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Wie kan mij aan inspiratie helpen voor een PIP-STUDIO taart??