1

Onderwerp: een taart die klaar is verplaatsen??

misschien niet de goede rubriek,

maar hoe doen jullie dat..? 
als je een taart af hebt hoe zet je hem dan fatsoenlijk in een doos, ik weet niet goed hoe ik dat moet doen. ben al in de weer geweest met een grote taartschep e.d. of zetten juliie hem op een soort plateau die je dan vervolgens mee in de doos zet.

sorry maar ben wel benieuwd hoe jullie dat doen.

alvast bedankt voor de reacties...

2

Re: een taart die klaar is verplaatsen??

Zoals je op de meeste foto's kan zien, gebruiken velen een mdf plaatje (op maat laten zagen bij de bouwmarkt). Deze inpakken met een leuk papiertje, cellofaan er over heen. Ik gebruik zelf nog een taartkarton tussen deze plaat en de taart.
De afwerking doe je al helemaal op deze mdf-plaat: makkelijk te verplaatsen en hij kan zo de doos in.

Groet, Jolanda

3

Ik gebruik ook vaak zo'n onderplaat, maar ik doe er ook nog altijd een rond kartonnetje onder. Dat maakt het al makkelijker de taart te verplaatsen.

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

4

Heel handig is de Wilton taartschep ;)

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

5

Taartscheppen om de taart te verplaatsen heb je eigenlijk niet meer nodig als je een karton onder je taart gebruikt, even naar de rand van de tafel of je draaischijf schuiven en je wipt m zo op :) Ik heb er 1 van de Xenos maar gebruik hem eigenlijk nooit...

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

6

bedankt voor de reacties.

Ga morgen eerst naar de bouwmarkt lijkt me wel een goed werkend idee.

Thanks...!

7

Ik sluit me aan bij Boska, de Wilton cakelifter is your best friend ;)

ja idd,de cakelifter is ideaal:D