Onderwerp: Corinne (Sugar & Flour) dit was mijn honorable mention
van augustus op Cake Central.
Zoals ik al zei, niks bijzonders hoor ...
maar het is wel geinig om per post een certificaatje te ontvangen 

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Corinne (Sugar & Flour) dit was mijn honorable mention
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
van augustus op Cake Central.
Zoals ik al zei, niks bijzonders hoor ...
maar het is wel geinig om per post een certificaatje te ontvangen 

Niks bijzonders zeg je?
Toch wel h
Heee Mar,
Wat leuk dat je dat even post....
Ik vind het een prachtige taart en ik denk ook wel te begrijpen waarom je die vermelding kreeg.... zou dat vanwege die pietepeuterige lijntjes zijn geweest.... Pffff wat een gefrutsel en het zit er ook nog eens kaarsrecht op... dat doe ik je niet na..
Ik zou er toch wel even trots op zijn als ik zo'n Amerikaans certificaatje had gekregen.. 
Trouwens ik dacht wel een prachtig zacht klein accentje te horen.... Je achternaam heeft je nu verraden...
Of vergis ik me nu toch.... ik twijfel...
Nogmaals, hartstikke leuk dat je dit even wilde delen.
Wauw dit is zeker dat certificaat waard hoor!!!, erg mooi !!! TOP!!!! 
Ik vind hem heel mooi!!!
Echt super mooi!!!!!!
jemig, echt erg mooi!
moet je zien hoe netjes alle grijze slierten zitten!!!!
echt wel bijzonder!!!!
mooooooi!!
Niks bijzonders???? Nou, ik vind van wel, zowel het certificaat (toch er-rug leuk) als je taart (heeeeeel mooi gemaakt!!! Wat een uren zullen daar inzitten!)
mooi hoor en leuk man dat je er een certificaat van hebt gekregen :-)
Het is en blijft ook een super spiderman!!!! Gefeliciteerd!
hee! supermooi! gefeliciteerd! dan heb ik van jou de taart geinspipikt, ik zag m op cakecentral, en heb hem nagemaakt, maar wist dus helemaal niet dat ie van iemand van "hier" was! anders had ik het wel even gevraagd, hij is prachtig en een geweldige inspiratie!
Heee Mar,
Trouwens ik dacht wel een prachtig zacht klein accentje te horen.... Je achternaam heeft je nu verraden...
Met zo'n achternaam kan ik dat idd niet verbergen.. Jaa
, ik ben Spaanse (100% nog wel) .. krijg nooit iets over mijn accent te horen
maar natuurlijk kan dat.. zelf merk ik het als ik veel Spaans heb gesproken (zoals op vakantie) dat bij terugkomst het net lijkt of je tong anders ligt en bepaalde woorden er heel raar uitkomen 
Ook ben ik er zeer goed in om iemand z'n accent over te nemen (onbewust uiteraard) tijdens een gesprek (maakt niet uit welke taal) .. zo kan ik soms uit bijv. Limburg komen maar ik kan ook plat Amsterdams 
hee! supermooi! gefeliciteerd! dan heb ik van jou de taart geinspipikt, ik zag m op cakecentral, en heb hem nagemaakt, maar wist dus helemaal niet dat ie van iemand van "hier" was! anders had ik het wel even gevraagd, hij is prachtig en een geweldige inspiratie!
Vind ik juist een compliment!! 
Mooi zeg, hij lijkt wel zo uit de taart te springen!
Ik had em ook gezien, maar wist niet van wie die was! Aan de onderplaat en naam te zien vermoedde ik al van Nederland!! Helemaal te gek hoor!
ik ben even op Cake Central wezen kijken en mijn god wat veel taarten en heel veel moois!!!!! Wat gaaf zeg deze spiderman taart!
Terecht hoor. De lijntjes, maar ook het schaduweffect bij de knie van spiderman!!
correctie: het is gewoon Bizar wat je op CC ziet!!!
wauw hij is super
heel mooie spiderman zeg
( persoonlijk commentaar: nadat ik je in alphen had ontmoet samen met mascha en erop had gehamert dat je jezelf wel aan moest melden bij het forum, vroeg ik me laatst af of je jezelf nog had aangemeld, dus aan lara gevraagd. hartstikke leuk
)
gefeliciteerd hij is super...
Hij is echt erg mooi!
Het is echt een superpuzzel
Hij is heel gaaf! Maar dat had ik al gezegd.
En je mag gerust trots zijn op zo'n certificaat hoor, is toch leuk 
Ik hoor(de) trouwens helemaal geen accent hoor!
sugar&flour schreef:Heee Mar,
Met zo'n achternaam kan ik dat idd niet verbergen.. Jaa
, ik ben Spaanse (100% nog wel) .. krijg nooit iets over mijn accent te horen
maar natuurlijk kan dat.. zelf merk ik het als ik veel Spaans heb gesproken (zoals op vakantie) dat bij terugkomst het net lijkt of je tong anders ligt en bepaalde woorden er heel raar uitkomen
Ook ben ik er zeer goed in om iemand z'n accent over te nemen (onbewust uiteraard) tijdens een gesprek (maakt niet uit welke taal) .. zo kan ik soms uit bijv. Limburg komen maar ik kan ook plat Amsterdams
Waar kennen jullie elkaar nou weer van???! 
Oh laat maar, ik denk dat ik het weet (hoe jullie elkaar kennen)
Heeft het met herten in het bos(koop
) te maken? 
nou dat heb je wel verdiend hoor!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Corinne (Sugar & Flour) dit was mijn honorable mention