1

Onderwerp: lekkerste combi vulling voor bruidstaart

haaai,

wat is nou een lekkere combi met campagnecreme??

ik vind jam zo goedkoop ogen... of ligt t aan mij??

ik moet met een paar proever komen, wat is nou spectaculair lekker??

thanx cha

2

Re: lekkerste combi vulling voor bruidstaart

Als je links in het oranje lijstje kijkt bij recepten --> vullen. Daar staat een topic met een hele lange lijst met combinaties van vullingen ;)

3

die had ik al ontdekt, maar ik vroeg me een beetje af wat goeie combi's zijn.... maar kennelijk is t een domme vraag......?!?!?!?

4

charisma schreef:

die had ik al ontdekt, maar ik vroeg me een beetje af wat goeie combi's zijn.... maar kennelijk is t een domme vraag......?!?!?!?

Nee, het is geen domme vraag, maar wel een vraag die al beantwoord is, nl. in het topic dat Joyce al aangeeft. ;)

Het namelijk erg persoonlijk wat lekke ris, en in dat topic staan dus heel veel combi's die als lekker bestempeld zijn:)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

5

charisma schreef:

Ik bedoelde het niet vervelend hoor.. maar het is zo iets persoonlijks.
Ik twijfel ook wel vaker over vullingen. Dan kijk ik of de combi al in de lijst staan, zo ja dan is ie al door iemand goedgekeurd. Dan durf ik hem ook wel te gebruiken  :D

6

In de webshop van zoetmettaart.nl verkopen ze frambozenprutje of bosvruchtenprutje. Lekker fruitig en veeeeeeel lekkerder dan jam. De bosbessen heb ik nog nooit gegeten, maar de frambozen is echt heeeeeeeerlijk. Bosbessen ook wel denk ik :)

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

7

Ik vind frambozen er zalig bij; een laagje frambozenjam onder en diepvriesframbozen verdelen over de creme, heerlijk :)

PS: Almie, ik heb je post even aangepast, doorlinken naar een andere webshop dan deleukstetaarten mag niet ;)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

8

thanx, lijkt me ook wel lekker die frambozen!

9

ooohhhh sorry dat wist ik niet (ik doe het volgens mij wel vaker... oeps... maar met .nl erachter mag wel? dus www. weg???)

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

10

Maar ff een quote van de regels voor de duidelijkheid ;)

Marianne schreef:

Spelregels mbt linkjes naar en & reclame voor andere sites
Het (forum van) Deleukstetaarten.nl wordt mogelijk gemaakt door de webwinkel www.deleukstetaartenshop.nl.

# Een topic starten om reclame te maken voor een (web)winkel voor taartdecoratie is niet gewenst; dit geldt ook voor anti-reclame topics
# In een lopend topic een andere (web)winkel noemen kan, zolang dit binnen de context van het topic valt. Vermijd dan wel zoveel mogelijk het gebruik van linkjes
# Je mag wel verwijzen naar (web)winkels die zich niet specifiek richten op taartdecoratie
# Een topic met anti-reclame voor een andere (web)winkel voor taartdecoratie zien wij ook liever niet op het forum

Registratie met als doel reclame te maken voor je site of je bedrijf is niet gewenst,
ook niet als de site of het bedrijf niet specifiek over taart decoratie gaat.
Neem voor commerciele reclame-mogelijkheden contact op met de eigenaar van deze site

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!