Onderwerp: Weer een herfsttaart in de parade?!
Ja, ach waarom niet, blijft grappig toch!

Groetje Nathasja
voor al je taartbenodigdheden en workshops.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Weer een herfsttaart in de parade?!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ja, ach waarom niet, blijft grappig toch!

Groetje Nathasja
Het ziet er smakelijk uit zo, mag ik vragen welke blad-uitstekers je gebruikt? Ik twijfel heel erg welke ik ga aanschaffen namelijk...
Leuk
Heel mooi!
Mooi taartje! Ziet er altijd lekker uit vind ik, dat chocolade-bruin (ook al liggen er dorre blaadjes op
). Gave standaard ook!
Groetjes, Jos
Grappig lekker en mooi!!
Wauw Nathasja wat ziet dat er leuk uit en is dat marsepein wat je gebruikt hebt ,het glanst namelijk zo mooi ook je pareltjes glimmen zo....ik vind dat erg knap ...ook je hele decoratie is 
Prachtige kleuren en mooie uitvoering. Ziet er goed uit.
Heel mooi!! 
Mooi die felle kleurtjes op dat donkerbruin!
mag ik vragen welke blad-uitstekers je gebruikt?
Ik heb deze uitstekers gekocht: http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=1694 met daarbij bijpassend setje
is dat marsepein wat je gebruikt hebt ,het glanst namelijk zo mooi ook je pareltjes glimmen zo....
Hoi Nicole, Ik heb chocofondant gebruikt (die zoals je weet 1:1 gemengd moet worden met banke marsepijn, omdat hij anders veel te sterk is) het glimmende is denk ik van het pufje pearl spray die we op de T&T hebben gekocht. Grappig spul! (niet te dichtbij spuiten...)
Groetje!
Nicole schreef:is dat marsepein wat je gebruikt hebt ,het glanst namelijk zo mooi ook je pareltjes glimmen zo....
Hoi Nicole, Ik heb Nathasja chocofondant gebruikt (die zoals je weet 1:1 gemengd moet worden met banke marsepijn, omdat hij anders veel te sterk is) het glimmende is denk ik van het pufje pearl spray die we op de T&T hebben gekocht. Grappig spul! (niet te dichtbij spuiten...)
Groetje!
En is die chocofondant zo lekke als ze zeggen??? 
Hup en even terug naar boven anders kan je me niet vertellen of die chocofondant zo lekker is als ze zeggen!!!! 
Ik vind m heel gaaf, past ook super bij de standaard, mooi geheel 
Ha ha...Nicole, vrouwen en chocola...is er een betere combi?! 
Je moet m echt eens gebruiken, alleen al omdat hij zo heerlijk strak afwerkt. Het is namelijk heel compact, bijna stug, zelfs met marsepijn erdoorheen, je kneed je een ongeluk. Maar gemakkelijk zonder bobbels, vouwen en scheuren af te werken!
Bedankt voor jullie reacties meiden!
Groetje Nathasja
Heel mooi gemaakt...
wat een mooi chique taart!! Ik vind je herfstbladeren werkelijk prachtig zo!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Weer een herfsttaart in de parade?!