Oh en hoe verslavend!
Iedereen bedankt voor jullie reacties. Ligt het aan het feit dat iedereen die bakt zich altijd rondom een oven bevind? Of is de bakwereld altijd zo warm in ontvangst?
Hoi Corine! Super bedankt voor jullie prachtige taart! Hij was prachtig mooi!!!
Fenna was helemaal super trots en net zo pissig toen iemand van het bezoek haar Bambi had onthoofd;)
Taart door Corine en Paul:
Ik ga nu eens proberen om mijn eerste creaties toe te voegen. Maar op een fourm heb ik dit nog nooit gedaan dus dat wordt even puzzelen.
Ik heb als eerste cupcakes gemaakt, de traktatie voor het Kinderdagverblijf. Thema was: Herfst (is ze nu veel mee bezig!)
Toen dit erg verslavend, super leuk om te doen en het eindresultaat er (in onze ogen) wel mocht wezen, toch maar op donderdag de stoute schoenen aan getrokken en staan bakken en decoreren tot half 2 s nachts :0
En ook mijn my little pony taart vond ik best goed gelukt, maar eerlijk gezegd dacht ik dat hij wel niet te eten moest zijn. Dit omdat ik nog nooit gebakken had. Dus op haar verjaardag eerst een stuk afgesneden en voorgeproefd, en om eerlijk te zijn was hij erg lekker! Help daar gaat mijn maatje 38...
Tot snel, groetjes Jantien
De traktatie
De taart
(pfff was een hele bevalling, haha)