Onderwerp: jonge bakster in aantocht[2]
Beetje vreemd natuurlijk..
Waarom staat er nu weer [2] achter de titel?
Nou, omdat ik mezelf voor de tweede keer voorstel hierzo..
Waarom dat?
Nou, het begon allemaal erg leuk. Anderhalf jaar geleden ongeveer, wilde ik eindelijk de hobby die in mijn hoofd zat, in de praktijk gaan brengen: taarten bakken en zo mooi mogelijk decoreren.
Ik had een mooie gelegenheid die ik als excuus kon gebruiken om te gaan bakken: mijn vriend en ik hadden bijna 2 jaar verkering.
Ik heb spulletjes gekocht bij de hebshop, ben aan het bakken gegaan en er kwam een heel schattig twee-laags taartje uit met mooie chocolade roosjes.
Allemaal heel leuk natuurlijk, en het ging me (ondanks dat de oven niet helemaal meewerkte en ik de eerste taart heb moeten weggooien) best goed af met vullen, bekleden en versieren. Ik was van plan om veel meer taarten te bakken daarna.
Maar te vroeg gejuicht..
Geloof het of niet, maar mijn vriend maakte het 3 dagen voordat we 2 jaar verkering zouden hebben, uit.
Nou, toen had ik er natuurlijk de smoor in. Ik heb al mn taarten-bak-spulletjes in een doos gegooid en ver weggestopt, op zolder ermee.
niet echt een leuk verhaal..
Maar ik ben er nu eindelijk overheen, en stiekem kijk ik nog regelmatig op dit super leuke en gezellige forum. de kriebels vliegen dan ook in mijn buik als ik al die mooie taarten zie.
Ik heb gisteravond mijn bakspulletjes van zolder gehaald, alles ga ik straks helemaal schoonmaken en dan beginnen we met een nieuwe start!
Wel jammer, ik had de botercreme en biscuitmix van de webshop gekocht, en heb nu nog mega veel daarvan over.. De datum is alleen verlopen: maart 2009.. (Voor de oudere, ervaringrijke baksters onder ons: dat is nu zeker echt niet goed meer of wel? Ik heb het wel altijd in een goede curver doos bewaard)
Maargoed; om mezelf alsnog even voor te stellen:
Elvire, woont inmiddels niet meer in Driebergen, maar in Harderwijk. Studeerd Communicatie in Zwolle, en heeft dus nog steeds helaas weinig geld ivm student-zijn
Helaas heb ik de slechte eigenschap om