26

Re: Help hoe krijg ik kleurstof van m'n handen??

AnjaS schreef:

Ik wil niet vervelend zijn hoor, maar is het dan wel zo gezond? Het ziet er allemaal fantastisch uit, maar als je het al bijna niet van je handen af krijgt, dan lijkt het me vooral voor kinderen niet echt gezond.

Zo zijn er ook heel wat natuurlijke producten die je haast niet van je handen gewassen krijgt  ;)

En met een paar druppeltjes kleurstof krijg je al een hele hoeveelheid gekleurd.
Die hoeveelheid word dan ook nog eens gedeeld door een x aantal personen, dus wat krijgen ze in principe binnen? ;)

Wat betreft het zuiver krijgen van m'n handen, soms lukt dat wel, soms loop ik een beetje exentriek rond... :)

27

Ik heb met de kleuren van Americolor wel dat ze meer afgeven dan die van CK. Maar met 1 of 2 keer wassen is er altijd alles weer af.

Ik heb laatst wel met een blauwe lip rondgelopen. Ik had slagroom blauw gekleurd en daarna (hoe stom kan je zijn) het lepeltje afgelikt. Mijn collega vroeg de volgende dag wie me in elkaar had geslaan, haha!

*)

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

28

Wat je ook vooral niet moet doen als je weer eens gekleurd hebt zonder handschoenen.. Je blonde zoon gel in de haren doen.. Dan is ie niet meer blond :o :x

Joyce84 schreef:

Wat je ook vooral niet moet doen als je weer eens gekleurd hebt zonder handschoenen.. Je blonde zoon gel in de haren doen.. Dan is ie niet meer blond :o :x

:lol::lol::lol:

:x

30

Aaaarrgghhhh....hier dus ook!!
Beginnersfout denk ik?! Heel enthousiast van start gegaan vanochtend, kon niet w

31 Laatst bewerkt door Mimi2 (04-12-2009 13:14)

Mandy Wachtmeester schreef:
Joyce84 schreef:

:lol::lol::lol:

:x

:):):):D hahaha

= wel cool!!

Groetjes Mimi

32

Als ik m'n haren heb gewassen is het meeste er al weer vanaf....

Groetjes vanuit het Wassenaarse, Miranda
Piekeren lost de problemen van morgen niet op, maar ontneemt wel je kracht van vandaag...!

33

ik heb niet echt een tip maar ik kan bevestige net als hier een paar stukjes boven ga zwemmen en weg is het
ben ook bad juf en als ik gewerkt heb is het gelijk weg
was ook een smurf

groetjes
dorinda

34

ik lees verbaast alle reacties, ik was direct na het kneden mijn handen met een doodgewone handzeep, en dan pak ik als het niet helemaal weg is (meestal is er na het wassen echt niets meer te zien) een baby doekje, dat werkt perfect.Gr Patricia

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia

35

Ik heb het nu ook aan mijn handen

36

Ik gebruik altijd de garage-zeep van mijn vriend  :Y