1

Onderwerp: Ook mijn hertje dan..

Zoals ik al schreef , had ik de oortjes en hoofd apart vervoerd maar de oortjes braken van de stokjes af dus zijn niet zo mooi meer...
De neus (hele snuit eigenlijk) is er daarna afgevallen en is toch te zwaar en blijft niet meer vastzitten :( erg jammer want ik wilde hem een kersttintje geven en bewaren... dus nog een reden om het toch opnieuw te maken ;)

http://i37.tinypic.com/iw7juq.jpg

http://i34.tinypic.com/19v4wo.jpg

Groetjes, Mar

2

Re: Ook mijn hertje dan..

Ik vind hem nog steeds prachtig!!! Wat een schatje! Ik zou het je niet nadoen.......

3 Laatst bewerkt door sugar&flour (29-10-2009 13:24)

Haaaa! daar is nummer 3! Nu jij nog Charissa ;) !
Het is toch een heel erg liefie! Hij ziet er hartstikke schattig uit. Ik ben nu wel benieuwd naar het volgende exemplaar natuurlijk. Wel weer laten zien he! Ben bovendien nieuwsgierig naar wat voor kerstigs je voor Bambi in petto hebt.
Die van ons moet bewaard blijven tot Sinterklaas heeft onze 5 jarige dochter besloten.... dus dat doen we dan gewoon ;)
Wel jammer dat ik er van die goedkope cake in heb gedaan. Ik had nog een cake over en heb daar zojuist eens van geproefd.... het is werkelijk niet te eten... maar ja als ik dan op het etiket lees wat er in die cake zit: ik citeer: "geharde palmolie, geharde raapolie, geharde kokosolie, rijsmiddelen, aardappelzetmeel, verdikkingsmiddel, aroma, rijstebloem, emulgatoren, soja, voedingszuren, weipoeder, conserveermiddel en o ja... er zit ook nog vitamine A en D in :-(
Je snapt.... het is niet te eten.... grrrrr.
Had ik maar beter een paar euro's meer uit gegeven. Maar ja het moesten grote cakes zijn en die hadden ze bij de C1000 alleen maar van "Le Gourmet". Ik raad het je niet aan!
Kan ik mijn hert ruilen met 1 van de anderen? :lol:

Corinne
Sugar & Flour

4

hij is toch schattig....en stiekem toch wel leuk dat je een ander kan maken....hoe groot is deze hert eigenlijk?

Be in love with what you have

5

Ik vind je hertje erg lief! Heel knap gedaan.

6

ooooohhh prachtig

Groetjes Rineke

7

prettygem schreef:

hij is toch schattig....en stiekem toch wel leuk dat je een ander kan maken....hoe groot is deze hert eigenlijk?

Hij is best wel flink hoor want hij ligt op een onderplaatje van ongeveer 28x28cm en
er gaan toch wel 2 hotelcakes in (na bijsnijden) en iets van 1.5kg marsepein!

Groetjes, Mar

8

sugar&flour schreef:

Haaaa! daar is nummer 3! Nu jij nog Charissa ;) !
Het is toch een heel erg liefie! Hij ziet er hartstikke schattig uit. Ik ben nu wel benieuwd naar het volgende exemplaar natuurlijk. Wel weer laten zien he! Ben bovendien nieuwsgierig naar wat voor kerstigs je voor Bambi in petto hebt.
Die van ons moet bewaard blijven tot Sinterklaas heeft onze 5 jarige dochter besloten.... dus dat doen we dan gewoon ;)
Wel jammer dat ik er van die goedkope cake in heb gedaan. Ik had nog een cake over en heb daar zojuist eens van geproefd.... het is werkelijk niet te eten... maar ja als ik dan op het etiket lees wat er in die cake zit: ik citeer: "geharde palmolie, geharde raapolie, geharde kokosolie, rijsmiddelen, aardappelzetmeel, verdikkingsmiddel, aroma, rijstebloem, emulgatoren, soja, voedingszuren, weipoeder, conserveermiddel en o ja... er zit ook nog vitamine A en D in :-(
Je snapt.... het is niet te eten.... grrrrr.
Had ik maar beter een paar euro's meer uit gegeven. Maar ja het moesten grote cakes zijn en die hadden ze bij de C1000 alleen maar van "Le Gourmet". Ik raad het je niet aan!
Kan ik mijn hert ruilen met 1 van de anderen? :lol:

:lol:  Helemaal mijn idee!!! de cake is inderdaad waardeloos .. tja hadden we maar moeten bakken....
Voor een kerstige bambi gaf Wendy het idee om een paar hulsterblaadjes bij zijn oor te plakken... en mijn onderplaatje paste ook  helemaal in die sfeer :)

Groetjes, Mar

9

Agua70 schreef:

Voor een kerstige bambi gaf Wendy het idee om een paar hulsterblaadjes bij zijn oor te plakken... en mijn onderplaatje paste ook  helemaal in die sfeer :)

Da's inderdaad leuk. Ik heb dat eens gedaan met een kerst(hert)taartje dat ik had nagemaakt van Wendy.... Dus dat heeft Wendy inderdaad al vaker gedaan.
Maar ik dacht misschien dat je'm een kerstmuts ging opzetten of zo ;)

Corinne
Sugar & Flour

10

Wow!!....

11

ach wat een poepie...

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

12

Prachtig Mar, wat een scheetje!! :Y :Y

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

13

Oooh wat een popje! Ik vind hem eeeeenig :) Om op te eten ;)

Mijn website: Presentaart

14

sugar&flour schreef:

Wel jammer dat ik er van die goedkope cake in heb gedaan. Ik had nog een cake over en heb daar zojuist eens van geproefd.... het is werkelijk niet te eten...

Ga je hem tot Sinterklaas bewaren en daarna nog opeten? (tenminste, als de cake lekker was) :D

Mijn website: Presentaart

15

mascha schreef:
sugar&flour schreef:

Wel jammer dat ik er van die goedkope cake in heb gedaan. Ik had nog een cake over en heb daar zojuist eens van geproefd.... het is werkelijk niet te eten...

Ga je hem tot Sinterklaas bewaren en daarna nog opeten? (tenminste, als de cake lekker was) :D

He Masch.... anno 2009 bestaat er nog zoiets als een vriezer hoor.... Daar staat Bambi dus ook in (met zn kop ernaast, dat wel) sinds afgelopen woensdag...
De kop van Bambi is overigens gemaakt van cake van Wendy. Dus dat is het deel wat wel eetbaar is... De rest gaat gevoeglijk de kliko in... Wel zonde inderdaad.

Corinne
Sugar & Flour