1

Onderwerp: De mix voor cc of het Nigella Lawson recept?

Hallo.

Ik heb een vraagje over waar jullie voorkeur naar uit gaat?
Voor eind november mag bruidstaart maken en nou vind het paar het ook leuk als er bijpassende cc's bij zijn.
Nou gebruik is zelf eigenlijk altijd het Recept van Nigella Lawson ivm de allergieen bij onze kinderen. Maar omdat het nogal veel wordt allemaal wil ik het mij makkelijk maken en misschien de mix gaan gebruiken.
Maar nou ben ik benieuwd naar wat jullie ervaring er mee is, welke jullie lekkerde vinden. Is de mix bv droger oid.
Graag jullie mening.

Groetjes Jesni.

2

Re: De mix voor cc of het Nigella Lawson recept?

Ik vind persoonlijk Nigella's cc het lekkerst, maar er zijn er heel veel die zweren bij de mix. Ik denk alleen niet dat het nou qua werk zoveel verschil maakt: het enige verschil is dat je suiker EN meel moet afwegen ipv alleen mix :/

Ik zou in jouw geval dus alleen kiezen tussen wat je het lekkerst vindt, of wat het goedkoopst is :)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

3

Mijn voorkeur gaat toch uit naar de mix. Die vind ik persoonlijk lekkerder

Groetjes Esther

4

Ik vind met de mix lekkerder. En als ik het recept van Nigella gebruik, gaan de cakejes in het papiertje zweven. Met de mix blijven ze mooi.

5

Hier ook de mix. De nigella cupcakes vind ik vette klompjes vergeleken met de mix...die is veel luchtiger. Ik doe er wel altijd vanillesuiker door anders vind ik de smaak minder.