1

Onderwerp: Welke materialen zijn er bij deze taart gebruikt?

Hallo.

In de galerie onder de bruidstaarten deze taart.
http://www.deleukstetaarten.nl/index.ph … amp;page=3
Wie kan me vertellen welke uitstekers er hierbij zijn gebruikt?
En welke kleurstoffen?
Hij is van Loes. Maar als ik de zoekfunctie voor haar gebruik krijg ik maar een paar berichten en niet de post van deze taart. Kan haar dus niet zelf mailen omdat ik niet weet of het dezelfde persoon is.
Wie o wie kan me helpen.
Ik heb een vraag of ik zoiets kan en wil maken.

Groetjes Jesni.

2

Re: Welke materialen zijn er bij deze taart gebruikt?

Ten eerste: mooie taart! Zou ik zelf echt superleuk vinden om te maken!
Ten tweede: in de galerie staat iedereen met haar eigen naam, niet met haar forumnaam...

Maar volgens mij heb je niet zo heel veel verschillende dingen nodig voor deze taart:
- perfect pearls mold (of zelf balletjes draaien...)
- deze in verschillende maten
- deze in twee maten
- die 'scroll'decoratie aan de zijkant vindt vast ergens bij de siliconenmolds van First Impressions, maar om die er nou speciaal voor aan de schaffen... kan je evt ook spuiten met (kant-en-klare) icing. en die icing kun je dan ook gebruiken om de ieniemienie bolletjes in de bloemen te spuiten
- evt nog deze (als hartje in de grote lichtroze bloem en nog ergens in het felgroen)

't Is ff een aanschaf maar je moet toch af en toe een smoes hebben om te shoppen!! ;)

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

3

Hallo,

Dankje wel voor je reactie.
Als ik de bovenste aanklik, krijg ik verschillende soorten. Gaat het dan direkt om de bovenste? Ik heb pas de bloesem cutter aangeschaft moet daar dan denk ook wel mee lukken, bovenaan het blaadje beetje inknijpen. Of is dat te simpel gedacht?
En bij de andere 2 krijg ik,"u winkelwagen is leeg".
En nee ik wil idd niet gelijk die pearl molds van FI aanschaffen. Heb al elders in het forum gevraagt of iemand tips heeft waar je die goedkoop kan kopen.

Groetjes Jesni.

4

Die scroll kun je kopen bij Bien!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"