Re: Kadohke...ook hier een paar taartjes :D
Ze zijn allemaal weer prachtig en tot in de puntjes verzorgd, maar je Oma-taart steekt er toch nog bovenuit! 
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kadohke...ook hier een paar taartjes :D
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ze zijn allemaal weer prachtig en tot in de puntjes verzorgd, maar je Oma-taart steekt er toch nog bovenuit! 
en deze had ik natuurlijk nog niet opgemerkt (hoewel mijn naam koeiegroot in de titel staat
)
leuk leuk leuk!!! 
Ohhh...deze zijn ook al zo mooi!!!
Ze zijn weer allemaal prachtig Do!
Wat een productie en allemaal prachtig! Hoeveel uur heb jij toch in een dag ?
Wat een productie, ze zijn prachtig.
tjeeee wat een productie. En allemaal super. al springen sommigen er echt helemaal uit. Echt heel mooi gemaakt. En ik heb respect voor zooooooveel taarten.
Jeetje wat een hoop taartjes! Ik zag je strikken en ineens heb ik zelf ook weer zin om te strikken haha!
Wat maak je trouwens een prachtige logo's! Ben zelf helemaal geen voetbal-fan maar ik vind ze erg mooi, net als je oma'tje trouwens en... ach, al je taartjes eigenlijk!
Wow Do, wat een productie!!! Helemaal toppie 
Ik ben compleet weg van dat '1' tje, die kleurtjes vind ik prachtig, en de afwerking... Helemaal mijn favo!!!
Prachtig, stuk voor stuk.
Geweldige parade!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kadohke...ook hier een paar taartjes :D