1 Laatst bewerkt door fran (25-10-2009 15:23)

Onderwerp: geen mooier moment om eens te experimenteren...

op mijn eigen verjaardagstaart natuurlijk!! Dat viel me nog best tegen eerlijk gezegd. Vooral het werken met icing...pffff...bah..
Vooraf bedacht wat ik wilde, maar is natuurlijk uit lui-heid toch anders geworden. Voor mezelf neem ik er toch minder tijd voor dan voor een ander...
Maar goed hier komt ie:

http://94.100.113.15/769200001-769250000/769210801-769210900/769210876_6_g9US.jpeg

de paarse lagen gevuld met bbr + aardbeien
de witte lagen met tobleronemouse + toffee crunch koekjes in slagroom
hij was voor 60 personen

En nog een Bumba voor een meisje, ook eens leuk om het niet zo gericht op het bumba-decor te bekleden.

http://94.100.113.126/769200001-769250000/769210401-769210500/769210421_6_2oUP.jpeg

Bedankt weer voor jullie inspiratie!!!

Groetjes, Fran

2

Re: geen mooier moment om eens te experimenteren...

mooi hoor

Veel liefs Rafaëla

3

mooi vooral die bumba

4

Wat een ingewikkelde toren! :D Mooie kleurtjes

Taarten -Workshops- Winkeltje -Leeuwarden
www.eigentaartje.nl

5

Leuk gestapeld zo!

6

Oh wat een leuke stapel!

Groetjes Ilse

7

Leuke stapel!! Wat herkenbaar dat je voor jezelf altijd weer minder energie in een taart steekt (ik had hem zelfs bij de bakker besteld :s maar dat doe ik ook nooit meer :D:D:D) Maar deze taart ziet er prachtig uit!!
Bumba ook erg leuk geworden!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

8

mooi geworden en dat paars is erg mooi!
gefeliciteerd...

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

9

gaaf experiment :) ik vind de stapelwijze heel stoer

10

Oh... wauwie die paarse! ( nee ik heb niks met Bumba. Hoe mooi de taart ook is...)Die wil ik ook!

Groetjes Sas

11

mooi!!!

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

oh leuk allebei zeg! lijkt me ook leuk om bumba s voor een meisje te maken.. kunnen dan toch wat meer prullariaatjes bij ;)

even een vraagje, hoe heb je dat gedaan met stapelen? ik bedoel met de gedeeltes die buiten de andere taarten uitsteken. Heb je daar een kartonnetje onder gedaan? anders lijkt het me dat het biscuit toch gaat zakken/breken buiten de taarten uit of zie ik dat verkeerd? lijkt me heel gaaf om ook s  zo'n stapel te maken! hoop dat je het me uit wilt/kunt leggen...

groetjes Angela

13

angela van looij schreef:

oh leuk allebei zeg! lijkt me ook leuk om bumba s voor een meisje te maken.. kunnen dan toch wat meer prullariaatjes bij ;)

even een vraagje, hoe heb je dat gedaan met stapelen? ik bedoel met de gedeeltes die buiten de andere taarten uitsteken. Heb je daar een kartonnetje onder gedaan? anders lijkt het me dat het biscuit toch gaat zakken/breken buiten de taarten uit of zie ik dat verkeerd? lijkt me heel gaaf om ook s  zo'n stapel te maken! hoop dat je het me uit wilt/kunt leggen...

ja, heb dit ondersteund met heel wat chocolade stokjes en kartonnetjes. Hij was wel echt loei zwaar...En zelfs met karton ging ie toch wat hangen hoor.. Misschien de volgende keer wat minder vol vullen...

Groetjes, Fran