1

Onderwerp: Taart 80-jarige

Mijn grootvader wordt binnen een paar weken 80 jaar en hij heeft gevraagd of ik een stapeltaart voor hem kon maken. 
Natuurlijk wil ik dat doen, maar ik wil wel origineel zijn en heb eigenlijk niet onmiddellijk ideetjes. 
Heeft er iemand hier ideetjes?  Ik had hem graag geboetseerd maar daar ben ik niet direct een held in (ben nl. nog maar een beginner) en veel bloemen vind ik dan weer te vrouwelijk!

Wat zouden jullie doen?

Alvast bedankt.

Groetjes,
Ellen

2

Re: Taart 80-jarige

heeft je opa nog hobby`s of misschien is zijn beroep (van vroeger) wel heel bijzonder!

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

3

Een strik vind ik ook altijd erg mooi en goed kunnen voor een man. Of iets met strepen? Voor een man is inderdaad altijd moeilijker bedenken dan voor een vrouw h

Idee kan zijn: onderste taart geblokt (bv zwart-wit of andere kleurencombinatie die goed bij de bovenste taart past) en de bovenste taart met het logo van zijn favoriete auto-merk of voetbalclub of drankje of zo.

If live gives you lemons, make lemonade!

5

Allemaal bedankt voor jullie tips! 
Ik weet nog niet goed wat ik er van ga maken.  Hij heeft een groentetuintje waar hij vaak in werkt maar voor de rest heeft hij niet veel interesse's of hobby's. 

Ik dacht misschien van een foto te laten afdrukken en die mee in de taart te verwerken.  Ik heb gelukkig nog eventjes tijd maar wil zo al iets in mijn gedacht hebben eigenlijk.

Een strik heb ik nog nooit gemaakt maar dat ga ik van het weekend eens proberen voor mijn onthaalmoeder die jarig is!