Re: I proudly present to you: Heidi, das sch
*zucht* als beginnend bakster denk ik dat ik leuke taartjes maak ze vallen in het niet bij die van jou....WOW
dat zal ik nooit kunnen, jij bent zo creatief!!! echt mooi gedaan 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » I proudly present to you: Heidi, das sch
*zucht* als beginnend bakster denk ik dat ik leuke taartjes maak ze vallen in het niet bij die van jou....WOW
dat zal ik nooit kunnen, jij bent zo creatief!!! echt mooi gedaan 
Ooooh super zeg! Wat een werk joh. Waar haal je in hemelsnaam de tijd vandaan? En de puf.....
Zeg ze is geweldig,
weet uit ervaring ben een echte
Duistland/OOstenrijkvakantieganger whahahahaha
Nee zonder dollen ik vind haar prachtig echt heel aan elk detail gedacht SUPER
ze is schitterend!
ERG mooi, en super leuk idee!
Ach zooo die Heidi ist Super Duper!! Geweldige uitvoering!!! Wat een kunstwerkje!!
Echt geweldig!!! maak je ook how-to's want ik zou niet eens weten waar ik moest beginnen....heel erg mooi en die details echt gekke werk 
Ooit een pin-popje aangeschaft, maar wat was ze lelijk!! Die van jou is echt een beauty!!
Prachtige jurk heeft deze dame aan!! Hoe verzin je het toch elke keer weer!! 
wow,
erg mooi gedaan. knap dat lijfje zo met al die priegeltjes!!
Heb jij tijd over!!!!!:S (grapje hoor) ...je heb het weer super gedaan toppie met hoofdletter T zo heb ik d'r nog niet voorbij zien komen
Oh, wat is die ook weer gaaf. En die details zoals dat reliefje op haar lijfje. SUPER! Je bent zoooo crea! Petje af! Ben benieuwd naar de volgende project, ter inspiratie en vermaak!
O Kwebbel ze is geweldig!
Alleen 1 dingetje Heidi komt uit Zwitserland niet uit Oostenrijk 
Heel erg leuk bedacht!
en mooi uitgevoerd!
owwww wauw... is weer es wat anders dan een princess barbie
!
ze is super:D
heel gaaf!!!!
Ooooh, wat geweldig zeg!!
Helemaal af!!
Super!
Deze is echt super-origineel en prachtig uitgevoerd: geweldig!!
geweldig leuk!! opslaan heeft geen zin...hier heb ik echt geen geduld voor... 
heel gaaf gedaan
wauwie wat gaaf zeg echt super mooi en dan al die details echt super mooi gedaan!!
wauw prachtig
weer een echte kwebbel taart
Schitterend!
Wat een werk dat kleine gepriegel zeg, petje af!
Wauuuuuuuuuuuuuuuuw und das ist ein sch
Wat? Heb jij die gemaakt, heb hem net zitten bewonderen op cake centrale, daar staat hij in de meest opgeslagen taarten van vandaag! 
(hihihihi, wist je dat al?)
Super mooi gemaakt hoor!!!
Nou erg leuk!
HiHI je maakte me wel heel nieuwsgierig met je tekst,maar ze is prachtig die Heidi en ze heeft mooie vlechtjes maar dat kan je natuurlijk wel aan jou overlaten!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » I proudly present to you: Heidi, das sch