1

Onderwerp: raar geluid kenny

Ik heb sinds kort ook een kenwood. Hij doet het super goed, maar zo af en toe als ik op een hoge stand mix maakt hij soms een iets harder geluidje. Hij mixt dus niet met een constand hezelfde geluid, maar af en toe een iets harder geluidje.
Hebben jullie dit ook? Is dit normaal. Ik heb de leverancier al gebeld, maar die reageerde een beetje raar.

2

Re: raar geluid kenny

Dat heeft de mijne ook. Net alsof hij in een andere versnelling gaat.

Naar het schijnt is dat normaal,de mijne doet dat ook.Hij past zich aan naargelang uw deeg van structuur veranderd en hij meer moeite moet doen.

4

Het is normaal dat hij van snelheid verandert tijdens het mixen. :Y

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

5

Klopt, is normaal!

6

Staat ook in de gebruiksaanwijzing, is  normaal!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

zie [url=http://www.deleukstetaarten.nl/forum/viewtopic.php?id=69580]waarbij dit stukje van toepassing is:

tipsytaartje schreef:

- Vragen/verzoeken/uitleg over ovens/mixers of ander elektrisch toebehoren gaat voortaan in 'Bakken&Vullen'

moven dus, naar bakken&vullen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

8

Hoi ik heb er ook al een tijd een, de mijne deed het in het begin ook af en toe, maar nu na een tijdje doe ie heel erg raar  en niet alleen het geluid. Het is niet om te harden, maar ook gaat ie in het begin als een idioot terwijl ie in de laagste  versnelling  staat, gaat ie toch heel hard draaien en dan zit alles onder de meel.
dus ik zou er maar even na laten kijken is mijn advies.

G Grda

Taartie La Mama

9

Ik heb dus ook piksplinternieuwe en hoor ook verschillende geluidswisselingen

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

Ik ben blij dat dit normaal is en bij de meeste van jullie ook het geval . Ik houd het wel even in de gaten.
Dank jullie wel.