1

Onderwerp: mm fondant van trend en decor

Hallo ik zag dat de marsmallow fondant, 5 kg 17,50 euro was bij trend en decor.
Heeft iemand ervaring met deze fondant?
wordt deze hard?
scheurt hij niet makkelijk?

Bedankt!

Groetjes Youkie
bak, eet, leef en geniet!

Re: mm fondant van trend en decor

Hoi,

Nee hoor, ik heb deze al heel vaak gebruikt, hij smaakt lekker. maar de prijs is wel exclusief BTW he? Toch zijn ze niet duur hoor, vind ik.

3

Deze werkt net zo lekker als die van bakels. Hij is alleen wat zoeter omdat het marsmellowfondant is, maar prima fondant hoor!
Als je hem gebruikt in combinatie met crisco kan hij eigenlijk niet gaan scheuren.

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

4

ik werk er ook graag mee..ook de marsepein vandaar is ook prima...

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

5

Er zijn al heel wat topics over geweest die ik ook gelezen heb (vroeg het me ook af) maar er zijn ook heel veel mensen die deze niet fijn vinden werken. In de zoekfunctie kun je er in ieder geval veel over vinden.

6

Ik vind hem lekkerder dan die van Bakels maar wel lastiger werken. Hij is zo slap. Scheurt sneller dan die van Bakels. Maar goed, dat vind ik dan weer. Voor bloemetjes maken vind ik hem wel weer ideaal. Tis maar net wat je er mee wilt doen. Zo rolt die van Trend Decor lekker uit en Bakels is weer wat steviger en rolt wat zwaarder. Met kneden dan weer net zo.

Life is like a box of chocolates...
Groetjes Cindy

7

Hij is een stuk slapper dan Bakels/PettinIce, en dus vind ik hem ook minder lekker werken.

Ik vind het zelf echt niet te (vr)eten, maar anderen vinden het vaak wel lekker. Het is echt zo'n chemische smaak die er aan zit, niet echt marshmallow-achtig vind ik ;)

Mijn website: Presentaart

8

Is dit een andere marshmellow fondant dan die van de webshop?

Die vind ik zalig , om tye eten en om te werken.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.