1

Onderwerp: Idee

Hee iedereen :)!!

Ik heb een bestelling voor een bruidstaart. Ze hebben de bruiloft in de kleuren oranje, wit en donker blauw. De trouwkaart was ook in deze kleuren.

Nu weet ik alleen niet goed wat ik er mee aanmoet. Hebben jullie idee

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

2

Re: Idee

Kan je uit ed kaart niet inspiratie opdoen. Een beetje namaken wat daarop staat? Ik weet natuurlijk niet hoe de kaart is en of dat ook kan. Maar sommige kaarten zijn een bron van inspiratie

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

3

Ik zou juist een witte basis gebruiken met blauwe en oranje deco's.

Volg je hart...want dat klopt!

4

mniek schreef:

Ik zou juist een witte basis gebruiken met blauwe en oranje deco's.

:Y ik ook Maar weet ook niet hoe de kaart eruit ziet.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

5

ik zou ook wit als basis gebruiken

Tel wat je hebt en NIET wat je mist!
http://www.taartvandaphne.webklik.nl

6

Op de kaart staat een foto van het bruidspaar. De kaart is wit. En dan een oranje en donkerblauwe rand aan de onderkant (2 randen boven elkaar).
De accessoires op hun bruiloft zijn ook oranje en donkerblauw

Bruidstaart Groningen

7

Dat witte taart met oranje en donkerblauwe decoratie.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

8

ik moest gelijk denken aan de Nederlandse vlag,
oorspronkelijk is het niet rood maar oranje...

Pluk de dag !!!

9

ik zou ook de basis wit houden, en de decoraties in die kleuren

10

Ik zou ook gaan voor een witte taart, band/decoratie in oranje en blauw

Groetjes, Heleen
Mijn foto's

11

Maar ik hoefde niet precies zoals de trouwkaart te doen. Ze hoefde niet perse een witte taart (zei ze). Ik mocht het zelf weten, als het maar de kleuren wit, oranje en donkerblauw waren.
Maar jullie denken dat een witte taart met oranje en donkerblauwe versieringen wel mooier is dan een oranje taart met witte en donkerblauwe versieringen?

Bruidstaart Groningen

12

Ik persoonlijk vind een oranje taart zo....koninginnedag-achtig.....als je begrijpt wat ik bedoel. Een witte taart met accenten in oranje en blauw komt bij mij al sjieker over.

Dit vind ik een hele mooie:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=68730

Volg je hart...want dat klopt!

13

ja idd, ik zou zeker geen oranje taart doen, dan liever donkerblauw.

een (echt) witte taart vind ik wel heel sjiek, zeker voor een bruidstaart

oranje en blauwe roosjes erop bijv. of bloemen.

en idd, blauw en/of oranje lint. Als het een stapeltje wordt, dan kan je 1 lint oranje doen en 1 lint blauw.

Pluk de dag !!!

14

Oke, thanx voor de reacties :) dan wordt het een witte taart denk ik :) Had eerst oranje in gedachten.
Het wordt niet helemaal een stapel. Het wordt als dit:

http://lh6.ggpht.com/_dotvcgJYPPg/Sqwf5VBQP6I/AAAAAAAAFyU/SOapjcK3mnU/s512/Raw00232.JPG
(dit was de eerste taart die ik ooit maakte, voor mijn vriendinnetje. Zonder ervaring dus, ik vind hem heel mooi voor een eerste keer taarten maken, maar snap dat de echte pro's veeeeeeeeeeeeel mooiere bruidstaarten kunnen maken :))
Maar dan hebben jullie iig een idee hoe het wordt. Geen stapeltaart dus, maar wel 'gestapeld' ;)

Bruidstaart Groningen

15

Ik zou dan ook 4 witte taarten maken. Met om en om een oranje of blauwe rand of zoals de taart van merscha met een 2 randjes (dikke en dunne rand) maar dat licht ook weer aan de hoogte van de taart.
En dan met mooi blauwe en oranje decoratie. Dit hoeven natuurlijk niet alleen maar bloemen te zijn, kunnen ook vlinders of hartjes zijn. Maar ik zou het wel rustig houden. Dat vind ik chiquer voor een bruidstaart.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.