1

Onderwerp: vraag: aantal stukjes Magic Mold Kit

Een vraag:

Als je een barbietaart maakt van de Magic Mold Kit hoeveel stukken kunnen daar uit?
En als je daar een ondertaart onder maakt hoe groot moet die dan zijn?

Ik hoop dat iemand me daar even mee kan helpen.

Groetjes Corina

2

Re: vraag: aantal stukjes Magic Mold Kit

Ik heb geen antwoord, maar heb wel je topictitel even wat meer inhoud gegeven...

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

16-18 stukjes, ondertaart eronder heb ik nog niet gedaan, maar zal ff meten voor je...

mijn 24 cm vorm is precies even groot als de mold. maar groter is natuurlijk ook leuk, misschien nog wel leuker, dan staat de barbie echt op een ondergrond (gras, dansvloer noem maar op....)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

Heel erg bedankt voor je reactie!!

Kan ik weer even vooruit

5

De magic mold is breder dan de gewone wondermold. Ik gebruik 420 gr. biscuitmix (7 grote eieren) en deel de taart in 2 delen (met elk 3 laagjes vulling). Snap je 'm nog?? 18 stukjes haal je er zeker uit op deze manier. Als je de ondertaart er onder uit wil laten komen, ligt het er ook weer aan of je een plooienrok of een strakke rok maakt, maar minimaal 30 cm voordat ie goed zichtbaar is.
Ik heb een paar keer een extra taartje erbij gemaakt ipv ondertaart, omdat ze bijv. voor 25 pers. nodig hadden.

Groet, Jolanda