Re: I proudly present to you: Heidi, das sch
Gaaaaaaf!
*Maud's Cake Q-ture*
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » I proudly present to you: Heidi, das sch
Gaaaaaaf!
Die is leuk zeg!!!!
Ik voel mij zeer vereerd!!! Deze naamgenoot heeft net zo'n slanke taille als ik vroeger (lang geleden
) Hij is weer geweldig. Zo te zien heb het overgangsprobleem van de mold opgelost. Mag ik vragen hoe?
Ik voel mij zeer vereerd!!! Deze naamgenoot heeft net zo'n slanke taille als ik vroeger (lang geleden
![]()
![]()
) Hij is weer geweldig. Zo te zien heb het overgangsprobleem van de mold opgelost. Mag ik vragen hoe?
nee hoor, nog niet opgelost, dit is namelijk een pinpopje op een dummie 
Wat is ze GEWELDIG LEUK!!!
Wow, echt prachtig! Ik vind ze bijna mooier dan de 'normale' barbies.
Een "echte" Heidi!!! Prachtig!!!!
Wow!! Erg mooi gedaan!!
petje af weer Brenda...wat een mooie dame..zoooooooooooo netjes... Ik mag dat graag zien hahahaha...
Ik vind hem zo gaaf!
Vraag me af hoelang je er wel niet mee bezig bent geweest eigenlijk
[quote=Denisj
pfoei 2 uur.
ookal is het een dummy, denk dat je bij een echte ook wel zo lang bezig zou zijn?
langer, want dan moet je nog vullen, afsmeren en laten koelen......
Alweer prachtig!!! (zoals gewoonlijk
)
Heel erg leuk.
Oh, wauw! Oh, wauw! Oh, wauw!
Zo'n gaaf idee, zo gaaf uitgewerkt, zo mooi in de details (ik bedoel; de kleding van een echte barbie is nooit zo netjes gemaakt en afgewerkt!). Zo herkenbaar en toch zo origineel! Complimenten!!!
Geweldig. Wat ontzettend mooi bedacht.
heel erg leuk 
wat een super mooie barbietaart wat een details.... deze ga ik als het mag wel opslaan als ik ooit ook zo goed ben..
Wauw, na het zien van jouw barbietaarten vind ik barbietaarten opeens toch wel heeeel erg leuk!
Nou idd, de barbie taarten staan op eens in een ander daglicht... Prachtig gewoon!
Wat ik me afvroeg waar krijg je zon vorm dummie?
Is wel erg handig om te oefenen...
das een ei en dan met een styroporsnijder een dikke onderkant er af halen
sssst niet verder vertellen

Hahaha tnx, wel een goed idee
Kan ik eens pogingen gaan ondernemen om ook een barbie te maken, en dan niet een die eruit ziet alsof ze net uit bed is gerold 
SUPER
echt te gek.
JAAAAAAA, dit bedoel ik!
Echt prachtig, ik kom pas net kijken, maar ik kan nog heel wat van je leren! Ik hoop dat ik ook nog eens zulke mooie taarten kan maken.
Ze lijkt ook nog echt op "Heidi von die bergen....." Super gedaan!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » I proudly present to you: Heidi, das sch