1

Onderwerp: Mijn eerste stapeltaart voor mjn 40ste verjaardag.

Afgelopen donderdag werd ik 40 jaar, reden dus voor een feestje, en wat is een feestje zonder taart. Maar wat heeft die taart een voeten in aarde gehad zeg!!! Ik weet niet wat er met mijn fondant aan de hand was want er was werkelijk niet mee te werken het scheurde constant. Alles heb ik geprobeerd poedersuiker erdoor heen, even laten rusten, maar niets hielp. Ik had gewoon Bakels pattinice fondant(heb ik altijd) en gekleurd met americolors electric pink en green, wellicht dat het daar door kwam moest nameljk wel veel kleurstof gebruiken voordat ik de juiste kleur had. Maar mochten jullie nog tips tegen slappe fondant hebben dan hoor ik het graag!!!! Maar enfin........ hier komen de foto's van de taart, qua kleur vind ik de foto's erg tegen vallen.
O ja, de vullingen zijn champagnecreme (onderste taart), chipolatapudding met lemon curd (middelste taart) chocolademousse met caramelpasta (bovenste taart)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZFRHIRBS.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-M3AFAP4V.jpg

Er bestaat meer in het leven dan taart maken. Taart eten!!!

2

Re: Mijn eerste stapeltaart voor mjn 40ste verjaardag.

Mooie stapel zeg!!! Leuke kleurcombinatie. En natuurlijk gefeliciteerd met je verjaardag. Ik heb wel even gerapporteerd dat deze in de stapelparade thuis hoort.

Groetjes Elise

3

Elise1979 schreef:

Mooie stapel zeg!!! Leuke kleurcombinatie. En natuurlijk gefeliciteerd met je verjaardag. Ik heb wel even gerapporteerd dat deze in de stapelparade thuis hoort.

Klopt :Y Ik zal hem even verplaatsen ;)

Hij ziet er mooi uit, goed gelukte stapel :)

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

4

HHIHI Elise bedankt, ben gewend om allleen foto's te plaatsen in de gewone parade. Gewoon meer stapeltaarten maken dan went het plaatsen ook wel weer hahahaha

Niks van de stress te zien, erg mooie stapel geworden!

Mijn taartjes zijn hier te bekijken!

6

hij is echt leuk :) nog gefeliciteerd :) hij klinkt echt heeerlijk :)

7

Leuke stapel!!!

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

8

Dank jullie wel voor de complimenten en de felicitatie's

9

Wat een prachtige en vrolijke stapel, leuke kleurtjes en leuke strik! En natuurlijk nog gefeliciteerd!

10

Wat een leuke stapel!

Groetjes Barbara