1

Onderwerp: Hoe diepte in puzzelplaatje?

Hey allemaal

Ik ben een volledige nieuweling. Heb kleurenmarsepein aangekocht in de webshop en dus wil ik aan de slag.
Mijn zoontje wordt zaterdag twee jaar en is helemaal gek van...BUMBA!

Ik heb al heel wat ideetjes en ik ga starten met zo een puzzelplaatje, lijkt me het makkelijkste. MAar ik zag dat sommigen daar echt diepte in krijgen. Hoe moet ik daar aan beginnen? Is dat een beetje als boetseren dan?

2

Re: Hoe diepte in puzzelplaatje?

Hoi Annina, je topic staat dubbel, als het goed is wordt er 'vanzelf' eentje verwijderd.
Ik weet eerlijk gezegd niet hoe je echt diepte kan maken, ik doe maar wat omdat ik sowieso zelf al geen diepte zie.
Beetje gokken dus.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

3

Ja, had het ook gezien. De eerste maal stond er dat ik niet kon posten, blijkbaar is het wel gepost...

Kijk je dan naar het plaatje en gebruik je dan een "dubbele" laag marsepein of puzzel je dat gedeelte dan gewoon dikker? Pft, het lijkt me zo moeilijk en ik wil zo graag een pracht van een bumba!

4

Ja als het ware boetseer je dan een beetje. Dus je maakt het jurkje vol. Het hoedje bol en echte bolletjes erop. Enz.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

5

Bumba is ook vrij eenvoudig te boetseren. Zie hier  http://www.deleukstetaarten.nl/index.ph … seer_Bumba

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

6

Die geboetseerde is erg leuk! Maar wil je een platte taart...Probeer eens aan de geboetseerde Bumba te denken, maar dan door de helft gesneden en plat op z'n ruggetje gelegd. (Arme Bumba!)
Onder z''n jurkje kan je dan een ei-vormig balletje marsepein leggen, zodat ie een lekker buikje krijgt, Hoedje en gezichtje ook met een halve doorsnede maken.

I don't believe in low fat cooking! (and baking)