Onderwerp: Tristan(7)wil weten of jullie zien wie dit is!
Een lang gekoesterde droom van onze oudste ging vandaag in vervulling: hij mocht helemaal zelf n
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Tristan(7)wil weten of jullie zien wie dit is!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Een lang gekoesterde droom van onze oudste ging vandaag in vervulling: hij mocht helemaal zelf n
Ja dat is cars ! knap gemaakt hoor Tristan
Hallo Tristan,
WOW! Wat heb je een ontzettend mooie taart gemaakt zeg! Ik denk dat het een echte Cars taart is... klopt dat?
Volgens mij kunnen we straks allemaal bij jou een workshop volgen 
Groetjes Kirsten
Zo he Tristan, Je hebt Lightning McQueen geweldig geboetseerd! Wat een mooie taart! Nou moeders.... ik voel nog een verslaafde aankomen.... 
cars.. ik zag het direct.. mooi gemaakt tristann... topbanketbakker !!!!
Wauw Tristan! Je hebt echt een goede cars gemaakt en ook je cactussen vind ik heel gaaf!
Knap gedaan !!! 
Ja dat is een echte Cars taart.
Goed gedaan!!
wat een supermooie taart zeg!!! mamma mag wel uitkijken met zoveel concurrentie in de buurt 
Wow top Tristan!
Katja, wat gezellig dat je straks samen aan de slag kan!
Groetjes Cindy
Wauauauauauw! Tristan, wat heb je Lighting Mc.Queen onwijs goed gemaakt, zeg. Echt heel cool! Ik ben echt heel erg onder de indruk
. Ga zo door!
wauwwwwww.....knap hoor! Als ie dan ook n
Zo h
Waauw, heel knap gemaakt Tristan!
Coole Cars taart!
Dat is nog eens een coole Bliksem!! Keigoed gemaakt Tristan!
Hallo Tristan, wat heb je cars goed gemaakt. Je hebt heel goed je best gedaan want is het een mooie taart!!!!!
Nou zeg Tristan...je bent een taarten kanjer!!!
Hallo tristan, superknap van jou. je maakt zelfs nog mooiere taarten dan ik . Kan je je moeder goed helpen de volgende keer.
Gr De moeder van Noortje
H
Wat een knapperd! Zowel Bliksem als Tristan 
Een super leuke cars taart!
dat trotse koppie! Dat maakt zijn taartje helemaal af!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Tristan(7)wil weten of jullie zien wie dit is!