Onderwerp: I proudly present to you: Heidi, das sch
tja, ik was van de week bezig en had nog 2 idee
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » I proudly present to you: Heidi, das sch
tja, ik was van de week bezig en had nog 2 idee
Jee Brenda hoe krijg je het voor elkaar, ze is echt hartstikke mooi!!!!
Ik heb er van het weekend een moeten maken maar dat is allemaal maar prutswerk vergeleken bij de jouwe hoor. Ik krijg alleen die strakke dingen voor elkaar. Ik vind Heidy echt heeeeel mooi!
Wat een schatje!!!
Wow, hardstikke leuk! Nu is het wachten op Ken in Lederhosen.....
Wow, hardstikke leuk! Nu is het wachten op Ken in Lederhosen.....
be my guest 
Ze is ontzettend leuk!
Wauw, die is mooi!
Oh leuk! Krijg gelijk zin om te skieen, hahahahaha
Groetjes Cindy
wow wat is ze mooi
Brenda wat een leukerd. Wat een super bovenlijfje. Die kleine rondjes als biesjes en die cups die je erin hebt verwerkt, wauw zeg. Je bent lekker bezig met die barbies!!
We hadden wel bij elkaar kunnen gaan zitten, ook met taart bezig geweest vanmorgen.
Prachtig!!!! Wat een gepriegel, maar gewoon perfect!
Echt weer zo'n mooie taart. Prachtig hoor!!! Ik ben (net als vele hier) een fan van je taarten geworden Kwebbeltje.
Echt weer zo'n mooie taart. Prachtig hoor!!! Ik ben (net als vele hier) een fan van je taarten geworden Kwebbeltje.
dank je wel, en weet je, door al die leuke reacties wordt ik weer aangespoord om weer andere nieuwe en leuke dingen te maken
ook ik haal hier mijn inspi vandaan, gewoon weer van jullie
. zo blijven we bezig elkaar te inspireren
heerlijk toch?
mniek schreef:Echt weer zo'n mooie taart. Prachtig hoor!!! Ik ben (net als vele hier) een fan van je taarten geworden Kwebbeltje.
dank je wel, en weet je, door al die leuke reacties wordt ik weer aangespoord om weer andere nieuwe en leuke dingen te maken
ook ik haal hier mijn inspi vandaan, gewoon weer van jullie
. zo blijven we bezig elkaar te inspireren
heerlijk toch?
Ik krijg een beetje het gevoel in een vicieuze cirkel beland te zijn....;) Maar je hebt volkomen gelijk hoor.
potverdorie brenda wat kan jij toch lekker friemelen.... Super strak deze meid weer!!! Vind toch wel dat jij de titel DE Kwebbel verdiend.. Ook een broche de volgende beurs haha.
Wauw Brenda, ik vind hem prachtig, al de details, echt een groot compliment!
eigenlijk moet ze nog een grote bierpul in haar hand

Zo, ik ben weer erg onder de indruk! Prachtig, al die kleine details!
Die ziet er geweldig uit.
Groetjes,
Susan
Onwijs leuk geworden deze zeg!!
Al die kleine details....moet nog een hoop leren
Hele leuke tiroler barbie en super mooi gemaakt.
prachtig met al die mooie details.
Wat een schatje en die details! Petje af hoor!
Vooral doorgaan, dan kan ik blijven genieten van al jullie creaties.
Heel erg super.
Gew
Super! Wat een ontzettend leuk idee! 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » I proudly present to you: Heidi, das sch