1 Laatst bewerkt door debengaby (26-10-2009 18:10)

Onderwerp: ik stel me even in het kort voor.

Hallo allemaal,

Ik ben deborah en woon in tiel. Samen met mijn "aanstaande" man en onze dochter van 4 jaar.
Net als zo vele als jullie ben ik ook begonnen met een hobby taarten maken en versieren
niet alleen met taarten maar ik maak ook veel van hout zoals geboorte borden en kleine kindermeubeltjes.

Ik kwam al vaker hier op de site om leuke ervaringen op te doen en natuurlijk voor tips.
Maar vond het wel zo netjes om me aan te melden en voor te stellen.

Ik hoop nog veel van jullie te leren en zou het leuk vinden om met mede baksters uit mijn omgeving in contact te komen.

groetjes van deborah

2

Re: ik stel me even in het kort voor.

van harte welkom in ons midden. ik ben benieuwd naar al je creaties

Let them eat cake
http://annettes.tk/

3 Laatst bewerkt door jojade (26-10-2009 00:17)

Welkom hier.Ik zie in ieder geval een taart op je site die je niet zelf gemaakt hebt :S

4

jojade schreef:

Welkom hier.Ik zie in ieder geval een taart op je site die je niet zelf gemaakt hebt :S

Ja dat klopt heb er een aantal van het internet gehaald. maar niet om met de eer te strijken hoor. maar als voorbeeld. Mijn eigen taarten komen er ook nog op alleen ze staan op een andere pc. als je het vervelend vind haal ik hem er wel af

5

Het is niet mijn taart..We hebben hier al eindeloze discussies gehad.Het is gewoon niet netjes om foto's van anderen te gebruiken alsof het je eigen taarten zijn.Je hebt ook niet vermeld wie ze dan wel gemaakt hebben of even gevraagd of dat je ze mocht gebruiken.
Verder wil ik hier niet de zoveelste discussie beginnen en ik hoop dat je zelfgemaakte taarten hier showt  :D

6

jojade schreef:

Het is niet mijn taart..We hebben hier al eindeloze discussies gehad.Het is gewoon niet netjes om foto's van anderen te gebruiken alsof het je eigen taarten zijn.Je hebt ook niet vermeld wie ze dan wel gemaakt hebben of even gevraagd of dat je ze mocht gebruiken.
Verder wil ik hier niet de zoveelste discussie beginnen en ik hoop dat je zelfgemaakte taarten hier showt  :D

nog een reactie hoor want ik wil hier ook geen strijdt om hoor. maar het staat wel vermeld bij agenda over foto's. en zeker ga ik snel mijn foto's er opzetten en me geboorte borden en zo want dat is natuurlijk het leukste. je eigen creatie's laten zien want daar ben je natuurlijk het trotste op.

7

:thumb:

8

Hoi Deborah, ik zie al 1 taart van mij. Ik ben zelf ook een bedrijfje en vind het niet netjes dat je ongevraagd zomaar taartfoto's gebruikt. Ook al  zet je het er bij, vraag eerst aan diegene van wie die foto is of het mag.

graag zie ik hem verwijderd!

gr. Maaike

De Zoete Keuken, liefde voor het vak, passie voor de taart!
www.dezoetekeuken.nl https://www.facebook.com/DeZoeteKeuken

9

Hallo, ik heb je ook al gemaild om de foto`s van mijn taarten te verwijderen.
Je had het op zijn minst even kunnen vragen, dan was het aan mij geweest om te zeggen dat het goed was of niet.
Groetjes Anneke

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

10

Debora, ik zie dat je net hier op de site bent geweest ik zou het fijn vinden als je even contact opneemt.

11

Ik zie dat je de link naar je taarten hyves en je mailadres hebt verwijderd en dat de piratentaart is verwijderd nu de prinses nog.

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

12

mijn taart is ook verwijderd, jammer dat je alleen niet reageerd, wel zo netjes...