1 Laatst bewerkt door Yvonnahenna (26-10-2009 20:46)

Onderwerp: Sneeuwpopje en schaapje

Ik heb gisteren wat zitten zoeken naar howto's over te boetseren.
Dit is mijn eerste poging Pfeww

Het schaapje moest eigenlijk met royal icing bedekt worden. Maar dat heb ik totaal niet in huis. Uiteindelijk heb ik maar kleine bolletjes wit er tegenaan geplakt.
Ik had ook geen kleine spuitzakpunt, dus de wit van de oogjes heb ik maar op goed geluk gedaan :lol:
Bij gebrek aan zwarte kleurstof, heb ik blauw, rood en bruin gemengd, en dat werd een donkere kleur :lol:
Toen ik het schaaltje afspoelde was het eens oort van blauw. Maar goed, hier op de popjes niks van te zien. Oke, bijna niks :lol:

http://i115.photobucket.com/albums/n298/imkekeijsers/taarten/DSC_0294.jpg

Het schaapje heb ik geen betere foto van. Morgen nog een keertje maken :)

Groetjes Yvon

2

Re: Sneeuwpopje en schaapje

Ik vind ze leuk! Vriendelijke sneeuwpop :)
Heb je het lijf van het schaapje ook bruin/blauw/rood/zwart? Die zou ik de volgende keer wit doen :Y

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

3

super zeg! ik vind m zo ook leuk!

Let them eat cake
http://annettes.tk/

4

Erg leuk allebei!

5

Wat een leukerds!

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

6

Wat een schatjes!

7

Pooh schreef:

Heb je het lijf van het schaapje ook bruin/blauw/rood/zwart? Die zou ik de volgende keer wit doen :Y

De zwarte fondant van het schaapje is gewoon een zwarte van de hebshop. Maar de oogjes, mondje, stipjes van alle 3 heb ik met die gemengde kleurstof gedaan :lol:

Het lijfje volgende keer wit, je hebt helemaal gelijk! Ik was zo ijverig bezig met denken wat ik in godsnaam ipv de icing zou doen, dat het lijfje al redelijk droog was. (tussendoor de kids weggebracht voor te logeren :lol: ) Dus heb ik het verder zo gebruikt.

Groetjes Yvon

8

Oooohhhwww wat leuk zeg die sneeuwpop! Schaapje ook hoor, maar jammer dat je z'n gezichtje niet op de foto hebt.

Eigen taart is goud waard!

9

Ja, goed dat je het nog schrijft over t gezichtje.
Daar moet ik nog foto's van nemen. Heb er 1, maar die is totaal niet goed, ik had mn hand voor de flits :lol: zal er morgen aan proberen te denken!

Groetjes Yvon

10

Leuk hoor!!! Mooi geboetseerd!! :thumb:

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

11

Goed gelukt zeg!! Ik geloof dat ik och ook maar eens moet proberen om te gaan boetseren....het maakt je taart toch nog leuker vind ik!!

Groetjes Scallie
"A balanced diet is a piece of cake in each hand."

12

Wat een leuke, vrolijke sneeuwman!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

13

Sneeuwman is van een howto hier op het forum. Die vrouw heeft ook het schaap en dat kleine (scheelkijkende) lieveheersbeestje in haar lijst staan. Lieveheersbeestje hoort bij een taart met bloempjes en bijtjes. Bijtje wordt ook uitgelegd.

Groetjes Yvon

14

Erg leuk geworden!

Hoera! Het is vandaag!

15

Knap gedaan Yvon!

16

het boetseren is toch een van de leukste dingen vind'k :) Vriendelijke sneeuwman seg!! :D Zo'n vrolijk mannetje! Schaapje is anders ook wel super leuk, zwart schaapje is zo eens iets anders dan een wit... :)

I heart cupcakes

17

Voor mij lijkt het gewoon zwart hoor:) (ben trouwens wel praktich blind aan me linkeroog dat terzijde;))
Heel lief schaapje, en een leuke sneeuwpop!

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

18

lief!

een leuk & happy stel!

Arnhems Meisje 2008