1

Onderwerp: waar leuk kadopapier

ik zit een beetje te twijfelen of ie hier hoort zo niet zal ie wel verplaatst worden.
maar iig.

waar halen jullie die leuke kadopapiertjes misschien handig en leuk om dat in een topic neer te zetten. ik zie zoveel leuke papiertjes voorbij komen. ben hier de stad al in geweest maar vind niet veel bijzonders of voor 2 a 3 euro een rol.  ik weet dat in het algemeen je kan kijken bij blokker,v&d,action,kruidvat,hema etc.   

dus heb je een leuk papiertje gebruikt en wil je delen waar je hem hebt gekocht (misschien leuk met een fototje erbij :) ) zet het hier neer.

2

Re: waar leuk kadopapier

Bij de xenos!

3

Ik heb pas ook leuk cadeaupapier bij de Bruna gehaald, wel wat duurder, maar leuke motiefjes/patroontjes.
En binnenkort is het weer Boekenbeurs in Eindhoven, en dan is er meestal ook in een hoek van de hal een stuk waar o.a. cadeaupapier te koop is. Daar ga ik ook altijd even rondneuzen...

'If you can dream it, you can do it' (Walt Disney)

4

Action! en idd Xenos

www.bakedbytam.tk
En voor meer taartje kun je en kijkje nemen op mijn Facebook!!!

5

Action had laatst weer wat nieuwe volgens mij, in de gauwigheid gezien. Verder Hema, Xenos, Ikea heeft ook aparte. Marskramer e.d. heeft ook meestal wel.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

6

Albert Heijn heeft heel regelmatig ook leuke dingen!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

7 Laatst bewerkt door rosajati (26-10-2009 21:18)

Ik gebruik ook heel vaak heel eenvoudig effen papier. Die heb je bij het kruidvat, en dan zijn beide zijde te gebruiken.

Enjoy!