Onderwerp: Pff, eerste bruidstaart... zilver zwart en rood
Reuze spannend. Ze komen hem zo ophalen. Het is een cadeau voor het bruidspaar, ze trouwen klein en de zus vond het wel leuk om een taart als verrassing te bestellen.
Ik vind het wel erg spannend. Eerste keer gevuld met slagroom (die wel smaakte maar niet stevig genoeg werd :-S) en met verse aardbeien, 2e laag is aardbeien bc. Smaken en 'looks' volledig op wens van opdrachtgever en eigenlijk hou ik zelf ook wel van dit soort kleuren.
Natuurlijk ben ik weer niet tevreden, zie al die mooie taarten hier voorbij komen en die van mij mogen echt strakker... Misschien toch maar eens minder dik vullen, zodat de zijkanten minder bobbelig worden.
In ieder geval hoop ik dat ie morgen lekker smaakt en dat ze hem mooi vinden. Ik ben erg benieuwd, maar ben zelf toch wel redelijk tevreden over het geheel.
Tips (ook met betrekking tot strakke zijkanten) zijn van harte welkom!! Ik moet immers nog een hoop leren... (O ja, na de verhuizing ga ik een fotobak maken, want steeds fotograferen op de inductieplaat geeft niet zo'n fraai plaatje haha...)
Bedankt voor het kijken.