1

Onderwerp: Pff, eerste bruidstaart... zilver zwart en rood

Reuze spannend. Ze komen hem zo ophalen. Het is een cadeau voor het bruidspaar, ze trouwen klein en de zus vond het wel leuk om een taart als verrassing te bestellen.
Ik vind het wel erg spannend. Eerste keer gevuld met slagroom (die wel smaakte maar niet stevig genoeg werd :-S) en met verse aardbeien, 2e laag is aardbeien bc. Smaken en 'looks' volledig op wens van opdrachtgever en eigenlijk hou ik zelf ook wel van dit soort kleuren.
Natuurlijk ben ik weer niet tevreden, zie al die mooie taarten hier voorbij komen en die van mij mogen echt strakker... Misschien toch maar eens minder dik vullen, zodat de zijkanten minder bobbelig worden.
In ieder geval hoop ik dat ie morgen lekker smaakt en dat ze hem mooi vinden. Ik ben erg benieuwd, maar ben zelf toch wel redelijk tevreden over het geheel.

http://94.100.114.38/769550001-769600000/769593401-769593500/769593466_5_V5rW.jpeg

http://94.100.114.18/769550001-769600000/769593601-769593700/769593672_5_PPko.jpeg

Tips (ook met betrekking tot strakke zijkanten) zijn van harte welkom!! Ik moet immers nog een hoop leren... (O ja, na de verhuizing ga ik een fotobak maken, want steeds fotograferen op de inductieplaat geeft niet zo'n fraai plaatje haha...)
Bedankt voor het kijken.

Elke dag is een feestje, maar je moet wel zelf de slingers ophangen!

2

Re: Pff, eerste bruidstaart... zilver zwart en rood

oooh wat heb je die mooi zilver gekregen!!! wat een gave taart!!!

groeten, Bianca
TAART in huis

3

Heel sjiek!!!! :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

4

Post schreef:

oooh wat heb je die mooi zilver gekregen!!! wat een gave taart!!!

Dankjewel!!! Stelt me even gerust om dit te horen, want ik knijp hem wel een beetje hoor...
Het zilver is grijs (zwart met wit, ongeveer 50-50) met veeeeel shimmerdust erover (kwasten). Had het ook met pearl spray op een klein stukje geprobeerd, dat ging ook, maar omdat de letters er nog op geplakt moesten worden durfde ik dat risico vanwege vlekken niet te nemen.

Elke dag is een feestje, maar je moet wel zelf de slingers ophangen!

5

Ik vind hem onwijs gaaf geworden, hou der wel van van deze kleuren!

Ik denk altijd heel goed na....... voor ik iets doms zeg

6

Mooie taart, en hij lijkt wel ? Wat ik zelf fout deed was te zuinig met de bekleding, een dikkere laag fondant/marsepein deed wonderen.

Taarten -Workshops- Winkeltje -Leeuwarden
www.eigentaartje.nl

7

Een mooie stapel hoor!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

Super mooie stapel!!!

Lieve groetjes Yvonne

9

heel mooi

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

10

mooi gedaan hoor

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

11

Niet zo onzeker hoor, ik vind hem prachtig geworden!

Bakgroetjes van Marinka!

12

Heel mooi!

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl