26

Re: Wat doe je als papa van een meidengezin?

Het lukt dus ook met 6-jarigen! Ben ik even blij met dit topic want wou het ook gaan doen als mijn dochter in februari 6 wordt, maar ik was bang dat het niet zo haalbaar was. Maar zo te zien is dat bij jullie super gegaan! En oma heeft ook prachtige schortjes gemaakt!

27

ik kan niet wachten tot die van mij kinderfeestjes gaan geven, ik heb twee dochters, eentje van 2.5 en eentje van 9 maanden

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

28

Super leuk ik ga het in december ook doen bij mijn dochter ze wordt ook 6.

29

Wat gezellig zo, wat een stralende koppies. Heerlijk!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

30

waaw wat een gezellige boel bij jullie daar! Mooie creaties!

31

Zo te zien hebben ze allemaal genoten, en hebben ze ook mooie taartjes gemaakt.

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

32

Super leuk zeg

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

33

echt geweldige foto's

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

34

Wat een onwijs leuk idee zeg, wij gaan dit jaar naar een paardenmelkerij, maar volgend jaar wordt het ook zoiets denk!!

Leuke foto's!

You can't say; I can't, at least you should try!!

35

Oh zo leuk, ik denk dat ik er dit keer ook aan moet geloven mijn bijna 7 jarige dochter wil ook een taartversier feestje......hahhaa....

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

36

Ik vond het ook boven verwachting goed gaan met die kleine kids!!!
Zelf onze middelste dochter (3) deed heel goed mee. Dan was er nog eentje 4, de meesten (net) 5 en 2 (dan tel ik de jarige maar mee) van 6 jaar!
Natuurlijk hebben ze wel wat hulp nodig, maar met wat uitleg (en dan zijn ze muisstil!) komt dat helemaal goed!
Wel een tip: zet niet te veel dingen op tafel om mee te versieren en ook niet te veel uitstekers. Hoe meer er voor handen is, hoe meer ze gebruiken!!!

Echt, voor herhaling vatbaar, ik vind het al jammer dat het alweer voorbij is (nou moet ik minstens een half jaar wachten tot de volgende verjaardag!).

Groetjes,
Mascha

37

kelzeef schreef:

Wat een onwijs leuk idee zeg, wij gaan dit jaar naar een paardenmelkerij, maar volgend jaar wordt het ook zoiets denk!!

Leuke foto's!

Bedankt! De paardenmelkerij zou onze Lynn ook geweldig gevonden hebben. Ze is een echte 'paardengek' (waar ze dat vandaan heeft???)

38

Oh geweldig zeg! Wat een mooie meiden hebben jullie! En super dat papa in zijn schort ook mee helpt!
Bij de groepsfoto dacht ik meteen, ahhh, wat lief, de hond mag er ook bij..... zag ik daarna pas dat het een paard is :O :)

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

39

Milouk schreef:

Oh geweldig zeg! Wat een mooie meiden hebben jullie! En super dat papa in zijn schort ook mee helpt!
Bij de groepsfoto dacht ik meteen, ahhh, wat lief, de hond mag er ook bij..... zag ik daarna pas dat het een paard is :O :)

Ha, ha, dat moest onze grootste meid eens horen?! Dat zou ze echt niet leuk vinden... En sterker nog: het paard moest erbij, anders ging mevrouw staan te pruilen op de foto!
Voor ons extra bijzonder dat papa meehelpt, want papa is helaas voor zijn werk veel in het buitenland, maar gelukkig mocht hij er nu bij zijn. En dus ook de handen uit de mouwen steken! :lol:

40

respect.....

Voor interesse in mijn bescheiden taartenalbumpje....
http://www.mijnalbum.nl/Album=XXYKHY8H