1

Onderwerp: Welke mixer??

Vorig jaar oktober heb ik bij de Makro de Kenwood gekocht.
Helaas begint hij steeds meer rare geluiden te maken.
En gisteravond bij het mixen van de mix voor CC's werd hij heel erg heet.
Nu ben ik op zoek naar een andere mixer die iets meer aan kan haha.
Welke raden jullie mij aan???
En niet te vergeten waar kan ik hem het goedkoopste kopen ;)
De kenwood laat ik sowieso wel maken,maar ben die zeker 3 weken kwijt.
Dus dat wordt mijn reserve kennie hihi

www.bakedbytam.tk
En voor meer taartje kun je en kijkje nemen op mijn Facebook!!!

Re: Welke mixer??

Ik ben dol op mijn KitchenAid! Waar je hem kunt kopen weet ik niet, het was een heel lief moederdagcadeautje!!!!

Een taart en een workshop voor elke gelegenheid!
Kijk op www.omabaktaart.nl of mail je op info@omabaktaart.nl

3

Ik ben ook erg enthousiast over KitchenAid. Ik heb hem via internet gekocht bij Koopunt in Rotterdam (was Euro 100,- goedkoper dan in de winkel; ben eerst in de winkel gaan kijken en heb het toen via internet gekocht).

Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get ...

4

Wat ben ik blij dat je deze topic hebt geopend.
Ik twijfelde nl of ik hem zou openen, want ook bij mij is ie dit weekend ermee opgehouden. Tijdens het mixen van 13 eieren en 800gr mix(!! zo zonde!!) begon de garde vanalles uit te spuwen, met dit als resultaat:
http://i35.tinypic.com/33ts6jp.jpg
Ook ik zoek dus a.s.a.p een goede mixer  ;)

Even iets anders, Tamara was jij degene die mij aan het begin van het jaar vroeg naar die vierkante standaard  :think:

pluk de dag!

zie nieuwe rubrieksindeling in over de site:

tirza schreef:

- Vragen/verzoeken/uitleg over ovens/mixers of ander elektrisch toebehoren gaat voortaan in 'Bakken&Vullen'

[move] ---> bakken&vullen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

israa schreef:

Wat ben ik blij dat je deze topic hebt geopend.
Ik twijfelde nl of ik hem zou openen, want ook bij mij is ie dit weekend ermee opgehouden. Tijdens het mixen van 13 eieren en 800gr mix(!! zo zonde!!) begon de garde vanalles uit te spuwen, met dit als resultaat:
http://i35.tinypic.com/33ts6jp.jpg
Ook ik zoek dus a.s.a.p een goede mixer  ;)

Even iets anders, Tamara was jij degene die mij aan het begin van het jaar vroeg naar die vierkante standaard  :think:

Ooohhh dat ziet er idd niet echt goed uit!!
En wat balen van al die mix en eieren.
Bij die van mij kon je gerust een eitje bovenop bakken zo heet was het geworden.

En ja ik was idd degene die daar toen om heeft gevraagd!! ;)

www.bakedbytam.tk

7

Zit er geen garantie op? Een jaar voor zo'n duur apperaat is wel kort toch?

8

MamaMirjam schreef:

Zit er geen garantie op? Een jaar voor zo'n duur apperaat is wel kort toch?

Jawel,er zit 2 jaar garantie op.
Maar omdat hij bij mij ontzettend veel gebruikt wordt heb ik het idee dat ik toch een mixer moet hebben die net wat meer aan kan hihi.
Deze wordt dan ook wel gemaakt hoor..........heb ik een reserve mixer of voor de hele drukke dagen 1 extra hihi

www.bakedbytam.tk

9

Janet,
Hou kun je die bestellen op de site??.........is het trouwens kookpunt??

www.bakedbytam.tk

10

google anders ff. Ik heb mijn kitchenaid vorige week gekregen voor m'n verjaardag en hebben 'm gekocht via modern.nl Was ie 399, incl verzenden!

11

De KA met lift is in de aanbieding bij de sligro.

Als je zondigt zondig dan lekker

12

Ik was er zo blij mee, dacht zelfs dat ik er marsepein in kon kleuren, maar helaas na 2 maandjes begon hij vreselijk lawaai te maken.
Vanzelf ging het na een tijdje weer beter. Hij maakt steeds een zacht tikkend geluidje.
Eerlijk gezegd had ik toch verwacht na het lezen van velen, dat deze machine veel meer aan kon dan een gewone mixer.
Maar als er garantie opzit, kan ik hem dus terug aan de macro geven.
Weet iemand hoe lang dat kan duren?

13

witje75 schreef:

Ik was er zo blij mee, dacht zelfs dat ik er marsepein in kon kleuren, maar helaas na 2 maandjes begon hij vreselijk lawaai te maken.
Vanzelf ging het na een tijdje weer beter. Hij maakt steeds een zacht tikkend geluidje.
Eerlijk gezegd had ik toch verwacht na het lezen van velen, dat deze machine veel meer aan kon dan een gewone mixer.
Maar als er garantie opzit, kan ik hem dus terug aan de macro geven.
Weet iemand hoe lang dat kan duren?

Je hoeft hem niet perse naar de makro terug te brengen,maar kunt hem zelf ook naar Kenwood opsturen.
Je bent de mixer dan ongeveer 3 weken kwijt.

www.bakedbytam.tk

14

Ik heb voor de Kitchenaid gekozen, omdat er veel van dit soort verhalen over Kenwood zijn. Ik heb hem gekocht bij Pannen en Potten in Utrecht voor 399,-. Je kunt bij hen ook via internet bestellen. Maar wat bedoel je met meer aankunnen? Meer mix in

Groetjes, Elly

15

Elly67 schreef:

Ik heb voor de Kitchenaid gekozen, omdat er veel van dit soort verhalen over Kenwood zijn. Ik heb hem gekocht bij Pannen en Potten in Utrecht voor 399,-. Je kunt bij hen ook via internet bestellen. Maar wat bedoel je met meer aankunnen? Meer mix in

www.bakedbytam.tk

16

over welke kenwood hebben jullie het nu die kapot zijn? zijn het kennies (patissiers) of KM...

Groetjes, Dorothea.

17

Bij heel veel kookwinkels is de KitchenAid (Kitty) in de aanbieding voor 399,-. Hier zit de schaal en 3 opzetstukken bij. En nu ook een gratis KitchenAid kookboek omdat ze zoveel jaar bestaan. Heel mooi boek moet ik zeggen. Leuk weetje: de opzetstukken uit 1939 passen nog steeds op de machines die je nu koopt!

Ik heb een grijze die ik liefkozend omgedoopt heb tot Pearl. Haar kleurtje.
http://94.100.116.70/741250001-741300000/741270901-741271000/741270994_5_h_Gj.jpeg

18

Dot schreef:

over welke kenwood hebben jullie het nu die kapot zijn? zijn het kennies (patissiers) of KM...

De kapotte zijn volgens mij allemaal de kennies;)

www.bakedbytam.tk

19

Mamav2Boys schreef:
Elly67 schreef:

Groetjes, Elly

20

MicieK schreef:

Bij heel veel kookwinkels is de KitchenAid (Kitty) in de aanbieding voor 399,-. Hier zit de schaal en 3 opzetstukken bij. En nu ook een gratis KitchenAid kookboek omdat ze zoveel jaar bestaan. Heel mooi boek moet ik zeggen. Leuk weetje: de opzetstukken uit 1939 passen nog steeds op de machines die je nu koopt!

Ik heb een grijze die ik liefkozend omgedoopt heb tot Pearl. Haar kleurtje.
http://94.100.116.70/741250001-74130000 … _h_Gj.jpeg

Deze zou ik ook wel willen ...........maar jammer genoeg is schip met geld nog niet aangekomen ...en als hij bijna bij me is dan zinkt hij altijd :-(
Dus doe alles gewoon met mn handmixer en dan gewoon met kom er onder ,en is even meer werk ....maar goed het werkt nog altijd .

Ik leer elke dag weer een beetje bij ...

21

Ook hier een KA. Mijn eerste ging al vrij snel kapot (heb toen een p*ss*g topic gemaakt) en heb een nieuwe gekregen. Helemaal blij mee

Ik moet wel zeggen dat ik niet meer mix dan ong. 600 gram van de biscuitmix met het bijbehorende aantal eieren. Dan is de kom na een aantal minuten mixen toch echt goed vol. Dus 13 eieren ga ik helemaal niet proberen!! :nooo

22

Denk dat 800gr mix en 13eieren ook wel heel erg veel is om te mixen.
Bij mij is de max 9eieren en 500gr mix.

Ben nog ff rustig aan het rondkijken,heb de komende week minder opdrachten haha

www.bakedbytam.tk

Berichten [ 22 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren