Re: Zwanger "Blondje"
Heel leuk met dat bolle buikje!
Groetjes Cindy
Live,life,love,laugh and bake cakes!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Zwanger "Blondje"
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heel leuk met dat bolle buikje!
Groetjes Cindy
kan je dat prentje ergens online vinden?
ik vind het een supertaartje, en ik vind jouw geschreven tekst ook heel erg netjes gedaan! waarmee heb je dat geschreven als ik vragen mag?
Heel erg leuk!!
Geweldig leuk en vrolijk taartje heel mooi gemaakt 
Heel erg leuk! Helemaal mijn stijl!
Heel mooi, mooi gepuzzeld ook!
kan je dat prentje ergens online vinden?
Ik heb het plaatje van een Blond kaart. Die heb ik ooit eens gekocht bij Trendhopper, maar volgens mij kan je ze op verschillende plaatsen kopen.
Suc6 ermee!
ik vind het een supertaartje, en ik vind jouw geschreven tekst ook heel erg netjes gedaan! waarmee heb je dat geschreven als ik vragen mag?
Ik heb de tekst met een stift met eetbare inkt erop geschreven. Viel best tegen, dat gedeelte van mommy stond eerst helemaal scheef in verhouding met het "to be..." gedeelte. Maar met wat wattenstaafjes en een heel klein beetje water ging het er vlekkeloos weer af! Daarna snel weer droogdeppen, anders krijg je gekke vlekken in je marsepein/fondant. Maar ideaal als je geen leuk lettertype tussen je tappits kan vinden en er een beetje je eigen draai aan wil geven!
Ik heb de stift hier in Den Bosch bij de Taartenwinkl gekocht, maar ga er helemaal vanuit dat het ook wel in de shop op internet verkrijgbaar is.
Super leuk!!!!
Gaaf gemaakt!
Wat een vrolijk zwanger blondje!!!! Super leuk idee om zo'n taart te maken!!!!
Zoooo leuk, wordt je toch emotioneel van als je zoiets als zwangere krijgt....
Kreeg ik er maar 1, u moet ik er 1 bakken want die van mij wordt 1 haha 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Zwanger "Blondje"