1

Onderwerp: weer een groentje.....

hallo Allemaal,

Weer een nieuwe aanmelding!

Ik was eigenlijk op zoek naar een leuke verjaardagstaart voor mijn zoontje. Hij wordt in december 1 en daar willen we natuurlijk een echt feest van maken.

Door het zoeken kwam ik er achter dat het toch ook wel zelf te doen moet zijn, die taarten maken! gezien dat ik graag creatief bezig ben en heel graag in de keuken sta moet dit toch een goede combi zijn!

Zo ben ik overal een beetje gaan lezen en nu moet ik nog aan de slag: ik heb fondant besteld en mijn eerste project wordt een taart voor opa en oma.... en daarna een kindertaart!

Dus als mijn eerste taart af is dan komt er zeker een foto hahahahaha maar voor nu: ik kan niet wachten tot ik de spullen in huis heb en echt kan beginnen!!!!!!

2

Re: weer een groentje.....

welkom op dit leuke, leerzame en verslavende forum ;)

Veel liefs Rafaëla

3

Geloof gerust dat het verslavend is!!!!

Dat vrees ik van de taarten ook hahahahaaa Ben vandaag al aan het bakken geweest om te kijken of het lukt!!!

Zodra mijn eerste taart af is dan kom ik hem gelijk showen haha

4

Marion 1 tip: probeer niet alle taraten zelf uit; dan slip je dicht ;)

Groetjes Kim

5

misschien is dat wel een aanrader hahaahhaha maar ja de vulling moet ik toch ff proeven???? :) hahaha

Heb gisteren toch ff geknutseld.... had geen materialen binnen maar heb profisorisch (is dat een woord?) toch wat gebakken.
Had nog marsepeinenreep liggen. Daar de choco vanaf gehaald en toch maar wat van gemaakt. Kleine taart gebakken, gevuld met slagroom met bastogne en met marsepein gedecoreerd! hahaha ik vind het echt supertof om te doen..

Kon gewoon niet wachen.

nu nog uitvogelen hoe ik de foto hier op uploaden (bakken dat kan ik wel maar met computers :s)

6

gisteren mijn spulletjes binnen gehad!!

Yes nu kan ik echt aan de slag: eerste 2 kleine taartjes komen net uit de oven: 1 hart en een rond schaaltje (dacht laat ik klein beginnen hahaah)

Maar die uit het schaaltje wil niet helemaal lekker los komen en dus is hij nu gescheurd: helemaal niet erg want dat kan ik het gelijk even proeven: heerlijk echt lekker luchtig

Nu aan de slag met decoreren!!!

als hij klaar is dan meld ik me weer hoor!