Re: huisje van Hans en Grietje... zoooo leuk!
Jeeeeetje, die is SUPER!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » huisje van Hans en Grietje... zoooo leuk!
Jeeeeetje, die is SUPER!
Wat een gave taart!!!!!!! echt super met al die details!
Nu rond de kerstperiode zijn er ook kaarsen/waxinelichten te koop op batterij, das helemaal veilig. Op veel scholen mogen de echte waxine lichten al niet meer. Aan de ene kant jammer maar aan de andere kant wel weer veilig.
super, super ,echt waanzinnig!!Wat zullen de kids blij zijn met zo'n super verjaardags taart voor in de klas!
Echt helemaal geweldig, echt super!!
WAUW!! Super! Daar zitten vast heel wat uurtjes in...
oo Corine, wat een geweldige uitvoering
Echt helemaal tot in detail mooi.
heb je fondant zelf gekleurd?? ik krijg altijd van die flauwe kleuren als ik fondant wil kleuren, nooit zulke mooie heldere kleuren 
SUPER wat een gave dummy zeg. En ik was al trots op de mijne. Maar die van jou is echt 100 keer zo gaaf
super mooi!
OOOOOOooooooooooooooooooooooooooooh die is zo mooi!
Vond je het niet jammer om weg te geven , hahahaha zou ik wel hebben hoor!
Groetjes CIndy
idd Leuk!!!
Ongeloofelijk super uitgevoerd!!!!!!!!!!!!
PRACHTIG!
Woooooooooow wat ontzettend leuk!
Prachtig, echt fantastisch!!! Mijn mond valt open!
Groetje, Nathasja.
owwwwwwwww, deze is idd zoooooooooo leuk!!
Ga eens snel op zoek naar kinderen die ook een dummy-taart willen hebben voor in de klas
echt een geweldig idee en weer eens SUPER uitgevoerd!
Met welke camera fotografeer je trouwens, je hebt altijd van die prachtige foto's..
Ik kijk altijd naar jouw taarten, hoor
, dus ook dit keer is het weer genieten: wat een topper weer! Ik ben helemaal weg van (alles eigenlijk, maar speciaal van) de ijs-kaarsjes! Erg leuk bedacht en vooral uitgevoerd!
Wat een ontzettend leuke taart!
Wauw, supermooi!!
Wauw!!!! Ik heb zelden zo een prachtige creatie gezien, echt geweldig!!
geweldig huis!! echt super!
m'n b*k valt open, wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!
Erg mooi gedaaan! 
SUPERGAAF!!! Ik sla hem even op, hoor. Als voorbeeld! Geweldig!!!

Wauw!! Echt helemaal super!! Heel mooi gedaan!
Wauw wauw en wauw! Wat een gave dummie! Je oliebolletjes zijn helemaal geweldig! Ik heb de verjaardags-dummie-taart van mijn dochters schooltje nog niet gezien, maar ik h
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » huisje van Hans en Grietje... zoooo leuk!