1

Onderwerp: Agenda 2010

Ik was (ben) op zoek naar een leuke zakagenda voor 2010. Dus ik ging zoeken met google, kom ik deze agenda tegen:

http://i.ebayimg.com/17/!B,n(Dww!mk~$(KGrHqYH-EQEqv,dywINBKsRt,1FWg~~_12.JPG

Ik weet niet of deze al eens geplaatst was, maar moest 'm ff delen met jullie natuurlijk. :D
Te koop via Ebay:
KLIK

It ain't what you wud, it's the way that you wud it!It's a dirty job, but somebody's got to WUD it!

2

Re: Agenda 2010

whaaaaa, die is gaaf!!!!
bedankt voor de link jax..... :thumb:

3

ik heb de link aangeklickt voor de prijs hoef je het niet te laten, ziet er super uit. ik heb helaas al een agenda gekocht en alles er al in geschreven anders is het zeker een leuk kado voor de kerst of zo

4

Hij is leuk, ik heb hem besteld :D

Groetjes Gerlinde

5

Gerlinde schreef:

Hij is leuk, ik heb hem besteld :D

Hoe heb je betaalt of hoe ga je betalen??
Ik heb namelijk geen Paypal-account. Kan het ook gewoon via overschrijven via de bank?

It ain't what you wud, it's the way that you wud it!It's a dirty job, but somebody's got to WUD it!

6

Gekocht :)

Ik heb hem ook gekocht :D
Het ging zo snel
Ik had hem al gekocht voordat ik er besef in had whahahahah

8

:( Aanbieding is voorbij zegt ie....:S

Volg je hart...want dat klopt!

9

Die is leuk!!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

10 Laatst bewerkt door Nataschatjuh (25-10-2009 20:00)

mniek schreef:

:( Aanbieding is voorbij zegt ie....:S

Hij staat er weer op hoor ;)

Link

Deze is ook leuk maar dit is een notebook GEEN AGENDA :(

http://i.ebayimg.com/24/!B,BcqVgBWk~$(KGrHgoOKi4EjlLm,3Y5BKpi1Ysqiw~~_12.JPG

link

11

besteld er nog iemand de agenda die paypal heeft?mijn accont doet t niet meer,moet ik me registreren bij kvk zegt hij,snap er niks van?
als ik met iemand kan meebestellen,graag en dan zou ik hem graag per brievenbuspost doorgestuurd willen krijgen :)

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

12

Volgens mij zag ik de agenda ook bij Bruna liggen.

Groetjes Barbara

13

Ik heb 'm inmiddels, thanks to Gerlinde. :D
Hij is leuk! Simpel aan de binnenkant, maar o zo fleurig aan de buitenkant.
Hij is alleen wel wat groot voor zak/tasagenda. Dus dat wordt een nieuwe handtas kopen. :lol:

14

Barbara schreef:

Volgens mij zag ik de agenda ook bij Bruna liggen.

oh echt,ga gelijk even kijken deze week,thanks

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

15

hmmm,bruna verkoopt hem niet ...balen!!!

16

Potjandikkie
Net nu ik besloten heb alleen nog maar een electronische agenda te gebruiken :lol:

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

17

Ze heeft een winkel vol met spulletjes waar cupcakes op staan:
http://stores.shop.ebay.nl/Ditsy-Daisie … -Boutique. Er zitten leuke dingen bij :Y!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

18

link doet het niet :(

Na een eigen gemaakte taart wil je nooit meer iets anders....
Groetjes Claudia

19

Voor degene die 'm besteld hebben en ontvangen: hoe lang hebben jullie er op moeten wachten? Ik heb bericht dat ie op 4 november is verzonden maar heb nog niets binnen (hij moet dus uit Engeland komen).

20

iemand van dit forum heeft hem voor mij meebesteld vorige week en ze zijn gister al bij haar bezorgd,vond het erg snel,kan niet wachten tot hij bij mij in de bus ligt :)

21

Hmmmm, vreemd. Ik zal morgen nog even afwachten en er dan een mailtje achteraan sturen.

22

harstikke leuk, die agenda. ik denk dat ik er dit jaar een zelf ga maken met foto's van mijn eigen taarten. kan bij de hema bijv.
groetjes
elly

wil je zien wat ik gemaakt heb, kijk dan even op www.soetenzo.nl]

23 Laatst bewerkt door Dot (20-11-2009 13:26)

ik vind hem wel leuk, maar ik wil er 1 met taarten....

oh dat van de Hema is ook nog een idee!

Groetjes, Dorothea.

24

ik had hem binnen anderhalf week in huis :D

25

Die heb ik ook zo leuk he.
bij mij was ie er met 1 1/2 week ongeveer