Re: huisje van Hans en Grietje... zoooo leuk!
Hij is helemaal geweldig!!! Super leuke taart!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » huisje van Hans en Grietje... zoooo leuk!
Hij is helemaal geweldig!!! Super leuke taart!
Wat is ie gaaf,geweldig dat huisje en die oliebollen!
Errug mooi
Heel gaaf, wat een leuke taart!
Wauw wat is dat zooooooooooo mooi, dat is echt, echt supermooi hoor, al die details tot in de puntjes afgewerkt...knap,knap,knap 
Wauw die is gaaf. Nu kunnen de kinderen vast niet wachten om hun verjaardag op school te vieren!
Een tip is om de kaarsjes te vervangen door van die nep-waxinelichtjes die op een batterij werken. Dat is helemaal veilig voor in de klas (ik gebruik ze zelf ook en maak een leuk spelletje van het uitdoen)
oooohhh die is schitterend.
petje af hoor :-)
Dit is echt een mega leuke taart!! geweldige details, wat zullen ze er blij mee zijn. Super...
Wat een ontzettend leuke taart Corinne!! Helemaal geweldig! 
WAUW WAUW en nog eens WAUW!!!!
![]()
wat een supergave en vrolijke taart, heel mooi gemaakt!
Ohhhhhhhhhhhhhh wat leuk!!!!!
Waauw, die is gaaf!!
Wohoow, Wat een supergave taart zeg!!! 
Wat zullen ze daar blij mee zijn!! 
helemaal zeemzoet ...zooo vrolijk met die toffe kleurtjes en je super ontwerp. De kids zullen helemaal in de wolken zijn hoor!!!
Wauw! Die is werkelijk prachtig tot in detail!
Super- superGAAF! Heb hem opgeslagen ter inspikeratie!
wat een superleuke taart zo! mooie felle kleurtjes en een schitterend ontwerp!!!
oooooooooooo, deze dummie is wel super zeg. De kindjes waren natuurlijk erg blij met hun verjaardagstaart!?
wat een gaaf project!!!!!
wauw, ongelofelijk mooi!
Geweldig! Wat een superleuke details. Wat zullen de kinderen blij zijn als ze jarig zijn!
Hij is super!!
Wat mooi zeg, ik heb nog een hoop te leren zie ik zo hahaha 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » huisje van Hans en Grietje... zoooo leuk!