1

Onderwerp: Nieuw en onervaren

Hallo allemaal.

Graag wil ik me kort voorstellen.
Mijn naam is Suz@n, wonend in het zuiden des lands. Heb 2 kindjes en wil graag een begin maken met oefenen voor een taart te bakken voor de 1e verjaardag van mn zoon. Momenteel ben ik de bakbenodigdheden in huis aan het halen. En heb zo goed als alles om een oefentaart te gaan maken. Ergens volgende week ga ik aan de slag :9

Groetjes Suz@n

2

Re: Nieuw en onervaren

Hoi Suzan,

Welkom op dit leuke, verslavende en leerzame forum :Y
Ik kom ook uit het zuiden, uit Geleen. Waar woon jij?

Veel bakplezier toegewenst

Veel liefs Rafaëla

3

Hoi Rafaela,

Leren moet ik zeker en ook nog alles :shhh:
Ik kom uit Schinveld. Geleen is ook lekker dichtbij.

Groetjes Suz@n

4

oh das inderdaad heel dichtbij. Veel taarten en dan leer je het vanzelf ;) Ik kon ook helemaal niets toen ik begon. Heb wel heeeel veeeel uren besteed aan alles doorlezen op deze site, dat heeft wel veel geholpen :Y Veel bakplezier toegewenst en wel showen he ;)

Veel liefs Rafaëla

5

Dank je, Ik kom ook wel showen inderdaad.
Ben plm nu 3 weken in aan het lezen haha.

Groetjes Suz@n

6

Hi allemaal!
Mijn naam is Jemima, ik woon in Amsterdam.. Ben 22 jaar en hou heel veel van lekker eten en snoepen. Maar nog meer om het zelf te kunnen maken!

Ik kwam de shop toevallig vorige week tegen.. en kon het niet weerstaan om me eigen taarten te proberen!

Ik heb gister een chocolade taart a la Nigella gemaakt.. die gelukkig gelukt is!  Ben heel erg blij...! Volgende keer wil ik een stapeltaart proberen maar dit keer met een biscuit beslag.

Groetjes en ik kan niet wachten om deel te maken van deze leuke community :D

7

Welkom JemimaS

Groetjes Suz@n