1

Onderwerp: Mijn tweede taart staat nu in de oven

Hoi Allemaal,

Mijn naam is Mazale (Marielle) ik ben (bijna) 33 jaar en moeder van 4 kinderen (!) Omdat mooie taarten kopen me eigenlijk te duur werd ben ik me gaan verdiepen in het zelf maken van taarten. Begin oktober heb ik een workshop gedaan en ik vond het geweldig! Dit ga ik vaker doen!

Ik ben nu mijn tweede taart aan het bakken (nu ik dit schrijf staat ie in de oven), heb gister/vandaag met de kinderen 14 cupcakes gemaakt en zij en ik vonden het geweldig! Deze cc waren voor mijn jongste zoon die 9 november 1 word. Hiervoor is de taart in de oven ook. (ook een beetje voor mijzelf want ik ben 31 oktober jarig).

De cc heb ik gevuld met stroopwafelbotercreme of nutella en gedecoreerd met marsepein. (de cake was van de stroopwafelcake van de webshop). En ze zijn heeeeeerlijk. (ja ik heb al geproefd)

Verder over mijzelf, ik ben getrouwd met Lars en samen hebben we dus vier kinderen: Hannah van 5 (26 maart), Perijn en Myrthe van 3 (27 april) en David van bijna 1. Op dit moment ben ik thuis op zoek naar een baan op een laboratorium. Want hoewel ik mijn kinderen echt heel lief vind, vind ik het toch ook fijn om te werken. Verder vind ik koken ook erg leuk, het maakt me niet uit wat, etentjes voor 20 personen of voor 4 (zonder kids dat dan wel). Al is dat op dit moment wat minder te doen want met die 4 is het ook wel een beetje druk. Ik schilder graag, ik maak graag kleding voor de kinderen en ik loop hard (nog niet zo ver maar ik vind het wel leuk).

Mocht je nog iets willen weten, vraag maar!

2

Re: Mijn tweede taart staat nu in de oven

Hoi Marielle,
Welkom hier op het forum. Je klinkt als een bezig bijtje, leuk dat je zo enthousiast bent. Ik ben ook zo begonnen in maart, met een workshop, maar het is echt (leuk) verslavend.

Bakgroetjes van Marinka!

3

Hoi Marielle, welkom op het forum en succes met je tweede taart.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

4

welkom :Y

Veel liefs Rafaëla