1

Onderwerp: Leuke ijshoorntjes voor cupcakes?

Hallo allemaal,

Ik zie wel eens cc langskomen in van die leuke ijshoorntjes (vierkante bakjes met ruitjes). Zijn het echte bakjes, hoe worden ze gemaakt? Ben reuze benieuwd.

Ga morgen mijn eerste cc maken. Iemand tips voor het vullen? Gewoon een holletje erin maken en dan afsmeren met bbr dacht ik...

Alvast bedankt.

Elke dag is een feestje, maar je moet wel zelf de slingers ophangen!

2

Re: Leuke ijshoorntjes voor cupcakes?

ja hoor, het zijn gewone ijshoornbakjes (vaak kan je die wel bij de supermarkt ofzo kopen) en die vullen en dan gewoon bakken.

ik vul altijd met een spuit met een lange tip maar je kunt idd ook met een appelboor o.i.d. een holletje maken en dan zo vullen en idd afsmeren met botercreme of jam o.i.d.

3 Laatst bewerkt door aafje87 (13-07-2009 09:54)

die hoorntjes kan je gewoon kant en klaar kopen bij oa jumbo en AH.
Wat vullen betreft doe ik gewoon met een appelboor een gat maken en vullen. Afsmeren naar keuze(ik ben meer fan van bv witte chocopasta/jam, ik vind botercreme gewoon vies.)

Avalon's magical cakes

4

Heel erg bedankt, supertips!!

Elke dag is een feestje, maar je moet wel zelf de slingers ophangen!

5

Je ziet ook van die ijshoorntjes met een cc op zijn kop er in, maar wat smeren ze daar nou boven op? Is dat botercreme? Zoja hoe maken ze de kleur dan en ik heb ook gezien dat ze boven op de cc en heel kleintje zetten hoe maak je die dan?

Claudia

Na een eigen gemaakte taart wil je nooit meer iets anders....
Groetjes Claudia

6

ik denk dat je botercreme bedoelt , en dat kan je in elke kleur kleuren die je wilt

7

hoe kleur je dat? Domme vraag misschien hoor:s

Claudia

Na een eigen gemaakte taart wil je nooit meer iets anders....
Groetjes Claudia

8

beetje kleurstof door je creme mengen op het laatst tot het de gewenste kleur heeft