Onderwerp: Silber?
Hallo!
Kann mir jemand sagen wie ich Fondant silber bekomme?
M
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Silber?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Misschien is het dusten een optie. Ik heb er verder nog niet mee gewerkt dus kan je niet helpen bij hoe je het mmoet gebruiken.
RD Edible Silk - Metallic Light Silver
Als ik je goed begijp wil je de complete tart zilver maken? Dan zou ik zeker kiezen voor een zilver spray (zie webshop )
Als je alleen hier en daar zilveren accenten wilt aanbrengen, dan inderdaad je fondant grijs kleuren en daarna dusten met zilverdust, of verven met liquid silver
Das pulver mischen mit alcohol (wodka oder so) und dan malen?? Das geht auch super.
Wat voor soort fondant gebruik je? Gewoon de rolfondant die we hier ook gebruiken? Die kun je te allen tijde poederen, zowel als ie nog zacht is als wanneer die iets uitgehard is
Maar voor een hele taart is dusten inderdaad niet erg geschikt, dat wordt erg vlekkerig.
Ik zou in jouw geval kiezen voor een witte taart met hier en daar zilver geduste accenten
Wenn sie das pulver mischt mit alcohol wie Kadohke schon sagte, und den alles malt, wird er bestimmt kein saurerie werden. Abert sie soll es einige mahlen tun f
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Silber?