26

Re: een klein stapeltaartje met een visser.....

Oh Kwebbeltje, ik heb voor dinsdag een taart(je) nodig voor iemand van dezelfde leeftijd, vist graag, dus daar wilde ik iets mee doen, speelt geen muziekinstrument, maar ik kan deze altijd nog vervangen door een boom, waar standaard zijn haakje in vast zit! Dus met andere woorden mag ik je taartje namaken??? Ik zou er erg blij mee zijn, heb namelijk weinig tijd, moet morgen voor mijn andere hobby (scrappen) bijna de hele dag een workshop geven, dus rest me niet al teveel tijd!
Ik hoop dat je dit (nog op tijd) leest!

27

erg mooi!

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

28

Junior schreef:

Oh Kwebbeltje, ik heb voor dinsdag een taart(je) nodig voor iemand van dezelfde leeftijd, vist graag, dus daar wilde ik iets mee doen, speelt geen muziekinstrument, maar ik kan deze altijd nog vervangen door een boom, waar standaard zijn haakje in vast zit! Dus met andere woorden mag ik je taartje namaken??? Ik zou er erg blij mee zijn, heb namelijk weinig tijd, moet morgen voor mijn andere hobby (scrappen) bijna de hele dag een workshop geven, dus rest me niet al teveel tijd!
Ik hoop dat je dit (nog op tijd) leest!

altijd goed ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

29

Dank je wel!!!!

30

Een leuke en strakke taart!

31

Wat een leukerd weer....