1

Onderwerp: Hallo, ik ben een groentje in het decoreren van taarten

Hoi hoi,

Ik ben Phlox en ben sinds augustus van dit jaar helemaal verslaafd aan het decoreren van taarten, cup cakes en koekjes. Een vriendin is de schuldige...hahaha en volgens mij dwaalt ze ook ergens op dit forum rond. Mijn eerste taart was voor mijn dochter, ze werd 3 jaar en wilden graag ook z'on mooie taart als mijn vriendin had gemaakt. Dus mama moest ook aan de slag en het eind resultaat was eigenlijk best wel mooi. Mijn dochter was in de zevende hemel met haar roze hartjes taart.
Langzaam leer ik steeds meer en ik hoop dat ik op de workshop die ik 19 december bij de tafel van 18 heb nog meer ga leren.

Ik hoop heel veel tips op dit forum te ontdekken, 1 heb ik er al gebruikt....de rollers van pc buis....Bedankt!!!

Groetjes, Phlox

Liefde maakt het onmogelijke mogelijk.
http://www.facebook.com/pages/Cherry-Bl … 1132449936

2

Re: Hallo, ik ben een groentje in het decoreren van taarten

Hoi en welkom. Ik ben zelf niet zo heel actief geweest hier de laatste tijd, heb niet zoveel berichtjes gepost, maar k vind het wel leuk om de verhalen van anderen te lezen. Maargoed, ik dwaal af.. met al je vragen en problemen kun je bij ons terecht ;) En je kunt je vergapen aan al die ge-wel-di-ge taarten, cupcakejes en andere eetbare dingen die langskomen.

Marianne

Groetjes Marianne
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and... having fun!

3

Re: Hallo, ik ben een groentje in het decoreren van taarten

Van harte welkom op dit forum