1

Onderwerp: And here is Cinderella

Tenminste, daar moet ze voor doorgaan. Vandaag weer de nodige problemen gehad met het marsepein. Vraag hierover onderaan.

Dit is ze geworden.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SXM8X3HM.jpg

Gevuld met bbr en aardbeienjam.

(Hebben jullie ook problemen met de funcakes marsepein?? Erg vet, brokkelt en scheurt snel??. Hoor graag jullie ervaring.)

Bedankt voor het kijken :D

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

2

Re: And here is Cinderella

mooi gedaan!

geniet van de mooie én lekkere dingen!!!
www.lieftaartje.nl

Mooie cinderella hoor. Heb zelf geen problemen met de marsepein van funcakes, Verpak je het wel goed nadat de verpakking is opengeweest? Vettig is marsepein altijd wel, maar brokkelen en scheuren moet niet mogen.

groetjes,
wendy

4

Ze is leuk geworden!
Om de redenen wat jij noemt werk ik alleen nog met fondant ;)

5

Ja, vreselijk spul, marsepein :+

Maar ze is evengoed leuk geworden hoor!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

6

Hoi Jolanda, leuke Cinderella, hippe kleurtjes!

Ik vind de funcakes marsepein prima werken! Maar ik weet wel wat je bedoelt, ik heb het ook wel eens gehad. Kan je er alleen geen oplossing voor geven, ik geloof dat ik er toen marsefond van heb gemaakt :think:

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

7

supers!

8

mooie assepoesie.

en ja dat ken ik met marsepein..dan heb je ws de 1:3....daar had ik t ook bij. Nu ik de 1:4 gebruik heb ik er geen last meer van

9

Ze ziet er prachtig uit!

Ik heb geen problemen met marsepein. Ik heb

10

Mooi gedaan zus...een echte Cinderella ;)

xx

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

11

Een mooie dame!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

mooie taart. en het probleem met de marsepein heb ik ook. vooral met de voorgekleurde. gebruik om te bekleden liever fondant en marsepein voor de versieringen.

Groetjes Miranda

13

Mooi gemaakt Jo!!!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

14

Hij is super geworden Jo!!! Hopelijk werkt die andere marsepein beter, ik heb daar nooit problemen mee gehad.. :) XX

15

mooie prinses

en mijn antwoord op de marsepein.
mijn ervaring is alleen de voorgekleurde erg brokkelig en vet.de blanke marsepein is super van funcakes.
dus werk ik niet meer met de voor gekleurde marsepein.

16

Ik heb het dus ook met de blanke die ik dan zelf kleur.

Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

17

Hij is mooi zeg.

Ik heb momenteel ook problemen met marsepein. Gebruik het niet vaak meer, maar laatst toevallig wel. Ik vond het ook veel brokkeliger dan ik me kon herinneren. Het viel me wel op dat als het warmer wordt er beter mee te werken is.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

18

Mooie cinderella geworden hoor!! Van je problemen met de marsepein is niks meer te zien. :)

Ik werk ook met de funcakes marsepein en wat Ottolien zegt klopt wel. Ik verwarm mijn marsepein eigenlijk altijd voor ik het ga doorkneden en uitrollen. Daardoor heb ik er weinig last meer van dat het brokkelig is (of blijft).

It ain't what you wud, it's the way that you wud it!It's a dirty job, but somebody's got to WUD it!

19

Heel mooi!

20

Jax schreef:

Mooie cinderella geworden hoor!! Van je problemen met de marsepein is niks meer te zien. :)

Ik werk ook met de funcakes marsepein en wat Ottolien zegt klopt wel. Ik verwarm mijn marsepein eigenlijk altijd voor ik het ga doorkneden en uitrollen. Daardoor heb ik er weinig last meer van dat het brokkelig is (of blijft).

De funcakes marsepein ligt ook in de kliko. De rok scheurde aan twee kanten en dat kan natuurlijk niet

Ik heb ook als ik ga rollen dat de rolstok door me handen glibbert.. Echt vet dus. Heb je daar geen last van als je het eerst verwarmt?

21

ik heb toevallig gisteren de voorgekleurde roze gebruikt en had daar hetzelfde probleem mee...de zwarte viel vandaag mee....ik verwarm het ook voor..maar heb dezelfde problemen als jij...ik had het ook al een hele tijd niet meer gebruikt...ik gebruik nu voor bekleden bijna altijd ballina...die werkt super en smaakt heerlijk...marsepein alleen op verzoek ;)
maar je barbie is erg mooi hoor...

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com